Probleemstelling:
In oktober 2008 koop ik een Creative mp3-speler met een extra hoofdtelefoon.
September 2009: hoofdtelefoon stuk, RMA ingevuld en vervolgens een nieuwe gekregen onder garantie.
April 2011: nieuwe hoofdtelefoon terug stuk.
Creative zegt dat de garantie in oktober 2010 afgelopen is (2 jaren na de aankoop van het originele exemplaar) en vervangt de nieuwe dus niet meer.
Vraag:
Heb je recht op 2 jaren garantie bij een vervanging of telt de garantie vanaf oktober 2008, ook voor de vervanging?
't Gaat mij niet om die hoofdtelefoon (heb al een andere, Sennheiser dit keer) maar om het principe.
In de rand: maakt Creative nog mp3 spelers want ze zijn bijna nergens meer te vinden en hebben ook al een hele tijd niets nieuws meer uitgebracht. En hun nederlandstalige RMA dienst is afgesloten.
In oktober 2008 koop ik een Creative mp3-speler met een extra hoofdtelefoon.
September 2009: hoofdtelefoon stuk, RMA ingevuld en vervolgens een nieuwe gekregen onder garantie.
April 2011: nieuwe hoofdtelefoon terug stuk.
Creative zegt dat de garantie in oktober 2010 afgelopen is (2 jaren na de aankoop van het originele exemplaar) en vervangt de nieuwe dus niet meer.
Vraag:
Heb je recht op 2 jaren garantie bij een vervanging of telt de garantie vanaf oktober 2008, ook voor de vervanging?
't Gaat mij niet om die hoofdtelefoon (heb al een andere, Sennheiser dit keer) maar om het principe.
In de rand: maakt Creative nog mp3 spelers want ze zijn bijna nergens meer te vinden en hebben ook al een hele tijd niets nieuws meer uitgebracht. En hun nederlandstalige RMA dienst is afgesloten.
Comment