Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1,5 uur zonder....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 1,5 uur zonder....

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
    Wanneer een auto zo'n grijs plastic bakje naast de weg ramt, dan heb je ook geen internet meer (ik spreek uit ondervinding).
    Een paar maanden geleden meegemaakt dat een auto zo'n betonnen elektriciteitspaal naast de weg omver reed. Als je dan pech hebt, werkt er wel heel wat meer niet.

Eandis was er wel heel snel bij om een nieuwe paal te zetten (om 21:00 gebeurd, om 01:00 stond er een nieuwe paal).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
      Oh, en het hoeft niet altijd aan Telenet te liggen hoor. Wanneer een auto zo'n grijs plastic bakje naast de weg ramt, dan heb je ook geen internet meer (ik spreek uit ondervinding).

mvg,
      Bart
      Dat heb ik ook al meegemaakt, er was een auto in mijn voortuinje gereden, en die had dat bakje stuk gereden. Dat staat wel achter de omheining, en die was dus ook flink beschadigd. Toevallig liep de telefoondraad van Belgacom in de grond net langs een van de betonnen paaltjes die de wagen omver hed gereden, en daardoor was ook die draad doorgebroken. In één klap was ik dus alle verbindingen tegelijk kwijt, ik had toen zelfs nog geen gsm...

Het bakje van Telenet is dezelfde dag vervangen, voor de kabel van Belgacom moest er iemand met een spade langskomen, en daardoor duurde dat wel veel langer (bijna een hele week). De gewone technieker mag waarschijnlijk niet graven, die was ook wel langs geweest op de dag van het ongeval.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Nogmaals dank u Telenet.
        Meer dan 2 uren zonder internet.

Last Result:
        Download Speed: 28156 kbps (3519.5 KB/sec transfer rate)
        Upload Speed: 1145 kbps (143.1 KB/sec transfer rate)
        Latency: 7 ms
        woensdag 11 mei 2011 3:52:55
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Sterkte, Theo, sterkte !
          Kan je niets bij de apotheek verkrijgen tegen de nevenwerkingen ?

Nu, om 3:52 uur hebben er niet vo veel mensen last van ( denk ik )
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

Comment

Working...
          X