Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik zou het persoonlijk fantastisch vinden mochten ze al hun verbeteringen en herstellingen uitvoeren op dat uur... Nu doen ze dit tijdens kantooruren. Lijkt me dat er 's nachts minder mensen last zullen hebben van "geen tv, geen internet en geen telefoon" dan wanneer ze dat overdag fiksen.
Oh, en het hoeft niet altijd aan Telenet te liggen hoor. Wanneer een auto zo'n grijs plastic bakje naast de weg ramt, dan heb je ook geen internet meer (ik spreek uit ondervinding).
mvg,
Bart
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Dan zal het toch niet overal zo geweest zijn want tot 02u30 heb ik gewoon kunnen surfen via Telenet.
Maar het is inderdaad zo dat als ze iets doen het steeds rond dat uur is.
En even tv kijken of naar schoonmoeder bellen zit er dan ook niet in ... want alles ligt er dan uit.
Nu ja, ze moeten toch eens de updates doen en het is altijd voor iemand vervelend.
Als ik overdag op mijn werk zit heb ik daar ook geen last van ... maar anderen dan weer wel.
Vermoedelijk zijn er ook mensen die content zijn dat het even uitviel ... de aanpassing lost misschien hun probleem op.
heb ik al eens voorgehad voor een hele maand, na talrijke telefoons en vijven en zessen nog een nieuwe modem nutteloos aangekocht want aan de lijn scheelde niets volgens hun tot ik dreigde met gerechtelijke stappen zijn ze tot conclusie gekomen dat het bij hun lag.
plezant is anders.
heb ik al eens voorgehad voor een hele maand, na talrijke telefoons en vijven en zessen nog een nieuwe modem nutteloos aangekocht want aan de lijn scheelde niets volgens hun tot ik dreigde met gerechtelijke stappen zijn ze tot conclusie gekomen dat het bij hun lag.
plezant is anders.
Hier ook een onderbreking gehad, maart deze was aangekondigd, en nu na een week, een tegoedbon van 10€ in brievenbus gekregen.
En update's moeten er altijd gebeuren hé
Op het werk : 40 servers die moeten worden geupdate, zijn ze hier continu mee bezig, en dit is een ziekenhuis...
Hier ook een onderbreking gehad, maart deze was aangekondigd, en nu na een week, een tegoedbon van 10€ in brievenbus gekregen.
En update's moeten er altijd gebeuren hé
Op het werk : 40 servers die moeten worden geupdate, zijn ze hier continu mee bezig, en dit is een ziekenhuis...
Het gaat niet zonder.
Vroeger hadden we geen pc's of internet
Een noodzakelijk kwaad?
Bij ons is het erger nog.
Krijgen we een brief in de bus paar dagen geleden van teleslet dat ze het netwerk wilde onderbreken voor "onderhoud" en dat gedurende een paar uur.
Is nooit gebeurd altijd maar beloven
(bekijk het ludiek heh mannen)
Of telenet nu goed of slecht is maakt niet uit, aan techniek moet nu eenmaal af en toe eens aan gewerkt worden heh. Hoe zou jou auto er uit zien na pakweg 10 jaar zonder onderhoud
Bij ons is het erger nog.
Krijgen we een brief in de bus paar dagen geleden van teleslet dat ze het netwerk wilde onderbreken voor "onderhoud" en dat gedurende een paar uur.
Is nooit gebeurd altijd maar beloven
(bekijk het ludiek heh mannen)
Of telenet nu goed of slecht is maakt niet uit, aan techniek moet nu eenmaal af en toe eens aan gewerkt worden heh. Hoe zou jou auto er uit zien na pakweg 10 jaar zonder onderhoud
In veel gevallen is het niet helemaal zeker of er effectief netwerkproblemen zùllen zijn, maar men verwittigd denk ik de klanten toch om achteraf geen schadeclaims of zo te krijgen. Geen netwerkproblemen hoeft daarom nog niet te betekenen dat er niks werd gedaan...
mvg,
Bart
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment