Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Outlook 2007

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Outlook 2007

Krijg de melding dat het bestand niet goed werd afgesloten.
    "Het gegevensbestand Persoonlijk mappen is niet correct afgesloten"
    Dan wordt het bestand gecontroleerd.
    Daarna start Outlook op.
    Last edited by theokus; 28 april 2011, 16:11.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Outlook 2007

Ach Theo, daar sta ik bij Outlook al niet meer van te kijken.

Krijg die melding soms ook. Outlook werkt soms weken aan een stuk prima, dan dagen aan een stuk loopt het om de haverklap vast, dan weer weken probleemloos. Outlook is goed maar wel bizar.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

Krijg die melding soms ook. Outlook werkt soms weken aan een stuk prima, dan dagen aan een stuk loopt het om de haverklap vast, dan weer weken probleemloos. Outlook is goed maar wel bizar.
      Tja, als ik een gelijkwaardig alternatief had....
      't Is verdorie handige software als het werkt
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Misschien je PST-bestand eens scannen met ScanPst (staat al op je PC...).

Een handig tooltje om je instellingen (en ook die scanpst) aan te passen is OutlookTools (link).
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Ik gebruik al 10-11 jaar Pegasus mail. 1 keer geïnstalleerd en dan steeds updates overheen gezet. Bij een nieuwe of extra PC kopieerde ik steeds de volledige directory naar de nieuwe PC en deed een install over de kopie. Het prg moet mij nog voor de eerste keer in de steek laten... Op mijn netbook gebruik ik Pegasus zelfs met verschillende users en als admin heb ik er de keuze uit een 25-30 "aliassen" (identities). Solid as a rock en nog steeds gratis
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

Comment

Ik sta eerder niet stom van zo'n opmerking komende van bepaalde personen ... die hebben blijkbaar altijd last met alles wat van Microsoft komt.
            Blijft de vraag of het wel aan het product ligt.

Ik gebruik al meer dan 15 jaar zowel thuis als op het werk Outlook en heb dat nog maar één keer gehad toen de spanning uitviel terwijl ik bezig was op de pc ... scanpst gedaan en kon terug verder.
            Dus niet echt een Outlook-probleem, integendeel zelfs want bij de meeste andere bestanden kunt ge bye bye zeggen tegen uw bestand.

Een corrupt bestand kan door héél veel zaken komen, zowel door verkeerd af te sluiten, stroomonderbreking, corrupte HD, ...
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Ik sta eerder niet stom van zo'n opmerking komende van bepaalde personen ... die hebben blijkbaar altijd last met alles wat van Microsoft komt.
              Blijft de vraag of het wel aan het product ligt.

Ik gebruik al meer dan 15 jaar zowel thuis als op het werk Outlook en heb dat nog maar één keer gehad toen de spanning uitviel terwijl ik bezig was op de pc ... scanpst gedaan en kon terug verder.
              Dus niet echt een Outlook-probleem, integendeel zelfs want bij de meeste andere bestanden kunt ge bye bye zeggen tegen uw bestand.

Een corrupt bestand kan door héél veel zaken komen, zowel door verkeerd af te sluiten, stroomonderbreking, corrupte HD, ...
              Als je niet VerSeg was zou ik dat niet pikken VerSeg.
              Tenminste als je mij bedoelt.

1. Ik heb dit ook nog nooit voorgehad, tot voor enkele dagen.
              2. Ik doe niets abnormaals met de pc of de software: ik start de pc en 's avonds sluit ik die af.

3. Het programmaatje ScanPst kende ik niet en ik wist niet dat dit reeds op de pc aanwezig stond. Dus polleke_cgc

4. Ik heb ScanPst laten draaien en het vond fouten. Die zijn blijkbaar hersteld en Outlook werkt weer zoals vroeger.

* en nu nog die updates
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Hij bedoelt mij Theo, ben ik zeker van.

Ik heb die rare gedragingen van Outlook al in eerdere versies van Outlook gehad en op andere PC's. En ik heb niks tegen progs van Microsoft, integendeel.

Comment

Als je niet VerSeg was zou ik dat niet pikken VerSeg.
                  Twee vliegen in één slag.

Het kon niet beter uitkomen ... mijn twee preferekes om wat te ambeteren.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Ik heb die rare gedragingen van Outlook al in eerdere versies van Outlook gehad en op andere PC's. En ik heb niks tegen progs van Microsoft, integendeel.

Voor ik hier ga zagen euh vragen wat er zou kunnen schelen had ik al eens gezocht
                    via Google.
                    Daar waren zelfs antwoorden bij met als oorzaken die iets te maken hadden met Google desktop....
                    Had ik ook nog nooit van gehoord.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Ik gebruik al meer dan 15 jaar zowel thuis als op het werk Outlook
                      Veel langer zal het niet zijn. Outlook Express verscheen maar in 1996....
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                        Outlook Express verscheen maar in 1996....
                        Het gaat hier wel over Outlook...
                        Het eeuwige misverstand.

Comment

Ook eens scanpst laten lopen en er worden fouten gevonden. Backup laten maken en laten herstellen. Herstellen geslaagd wordt gemeld.
                          Onmiddelijk daarna terug scanpst gerund en weer fouten.
                          Laten herstellen en weer scanpst en weer fouten.
                          Met wie zijn voeten speelt MS of scanpst hier ?

Bestaat er geen scanprogramma voor scanpst ?
                          Last edited by nete; 29 april 2011, 00:38.

Comment

Spicebird (van de thunderbird familie) heb ik een tijdje gebruikt, maar je kon de agenda met geen GSM of smartphone synchroniseren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                              Ik gebruik al 10-11 jaar Pegasus mail. 1 keer geïnstalleerd en dan steeds updates overheen gezet. Bij een nieuwe of extra PC kopieerde ik steeds de volledige directory naar de nieuwe PC en deed een install over de kopie. Het prg moet mij nog voor de eerste keer in de steek laten... Op mijn netbook gebruik ik Pegasus zelfs met verschillende users en als admin heb ik er de keuze uit een 25-30 "aliassen" (identities). Solid as a rock en nog steeds gratis
                              Ik dacht niet dat in Pegasus mail een agenda zit...

Comment

Working...
                              X