Met mobistar als provider voor mij i-Phone heb ik nogal dikwijls problemen met de uitgaande mails. Ik krijg mails binnen op een e-mail adres bij skynet en twee adressen bij telenet.Telkens ik een antwoord vanop mijn i-Phone wil geven gaan die zeer moeilijk door of soms ook niet tot ik dan in de omgeving kom van de routers op de respectievelijke lokaties, waar ze dan uiteraard wel doorgaan.
Ik heb de proef op de som genomen met een vriend die op zijn i-Phone een abonnement heeft bij Proximus en daar gaat het direct.
Zijn er hier mensen die Mobistar-klant zijn en hier ook problemen mee hebben? Is daar iets anders aan te doen dan te moeten gaan klagen bij Mobistar want die wuiven dat dan toch weg. De uitgaande instellingen op mijn i-Phone lijken alvast OK.
Dank bij voorbaat.
Ik heb de proef op de som genomen met een vriend die op zijn i-Phone een abonnement heeft bij Proximus en daar gaat het direct.
Zijn er hier mensen die Mobistar-klant zijn en hier ook problemen mee hebben? Is daar iets anders aan te doen dan te moeten gaan klagen bij Mobistar want die wuiven dat dan toch weg. De uitgaande instellingen op mijn i-Phone lijken alvast OK.
Dank bij voorbaat.
Comment