Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overal geel stof !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Overal geel stof !

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
    Oooooh Ze zouden het stuifmeel moeten verbieden en alle bomen die schuldig zijn omzagen! Met een vuile auto rondrijden....sjongejonge.
    Nu hoor ik u klappen zie ... ik heb al jaren een zwarte wagen, en die ziet er nu terug zwart uit nadat hij enkele dagen 'geel' rond moest rijden ... dus : bomen weg, en elke ochtend met een tankwagen de weg nat maken hé, want anders blijft er stof rondvliegen

Hoort erbij hé gasten, ik heb een zwarte wagen, mijn vrouwtje een witte ... beide hebben ze last van stof ... alleen valt het bij de mijne meer op ... effe vroeg opstaan en de spons erover, geen probleem toch ... enne, laat die bomen maar rustig staan hoor
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Waar maken jullie zich druk over ? Een beetje geel stof op uw sjieke auto, is dat nu een probleem ?
      Ik denk dat er ergere problemen zijn, zoals het gemis aan een nieuwe regering bvb.
      Of is die er nog wel nodig ? We doen al 10maanden verder zonder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
        Geel stof ? Stuifmeel zal je bedoelen , dat niet neerslaat omdat het niet regent.
        Inderdaad, stuifmeel ... alle bomen zijn in bloei en the birds and the bees doen ook hun werk

... en niezen hoort er helaas ook bij
        Nikon D90 - SIGMA - 70-200 2.8 EX APO II - Nikkor 55mm *** Vanguard AK-4 Tripod - Manfrotto M-Y Monopod 776YB *** Adobe PS CS5
        The Sky is not the limit... the ground is..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
          Ik denk dat er ergere problemen zijn, zoals het gemis aan een nieuwe regering bvb.
          Of is die er nog wel nodig ? We doen al 10maanden verder zonder.
          "Blijkbaar" is dat niet nodig en vooral voor diegenen die verder aan het aanmodderen zijn. Leterme is nog nooit zo populair geweest. Ik kan't verdraait geloven. De regeringen met beperkte bevoegdheden waren al altijd de populairste omdat ze geen pijnlijke maatregelen moeten of durven te nemen. In België is er blijkbaar niks aan de hand. Van besparingen is er hier geen sprake (toch nog niks van gehoord), terwijl de ons omringende landen er al het mes hebben moeten inzetten. Iedereen leeft er maar op los, want er is hier blijkbaar niks aan de hand. Wacht tot er ooit een nieuwe regering komt, hun populariteit zal al vlug een dieptepunt bereiken. Maar wie weet willen diegenen met de meeste stemmen wel nog een regering uit schrik om er juist het mes te zullen moeten in zetten.
          Last edited by enero; 27 april 2011, 17:19.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
            "Blijkbaar" is dat niet nodig en vooral voor diegenen die verder aan het aanmodderen zijn. Leterne is nog nooit zo populair geweest. Ik kan't verdraait geloven. De regeringen met beperkte bevoegdheden waren al altijd de populairste omdat ze geen pijnlijke maatregelen moeten of durven te nemen. In België is er blijkbaar niks aan de hand. Van besparingen is er hier geen sprake (toch nog niks van gehoord), terwijl de ons omringende landen er al het mes hebben moeten inzetten. Iedereen leeft er maar op los, want er is hier blijkbaar niks aan de hand. Wacht tot er ooit een nieuwe regering komt, hun populariteit zal al vlug een dieptepunt bereiken. Maar wie weet willen diegenen met de meeste stemmen wel nog een regering uit schrik om er juist het mes te zullen moeten in zetten.
            Nog drie dagen geduld Pol en we hebben een regering
            Jammer dat we hier niet kunnen dieper ingaan in de materie

Degenen die het meest geklxxx zijn door Vlamingen zijn de Vlamingen

Vrijdag zien we (?) een nog grotere Engelse komedie.
            Last edited by theokus; 27 april 2011, 17:21.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Politiek stuifmeel ··· iets nieuw?
              We hebben het over de natuur mensen!
              Een beetje stof doet niets stuk maar er zijn ook mensen die elke dag met een redelijk propere wagen "moeten" rijden, die lachen er wat minder mee.
              Ik heb meer last van de ruiten van de veranda, die van het dak alvast want daar bestaat geen carwash voor. En met een goede regenbui is het niet weg, integendeel.
              Nu ja, beter dat dan een ongeval.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X