Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Iemand die met dergelijke wagen bolt en zijn persoonlijke ervaring kan delen?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Re: WIe heeft een Citroen C4 e-HDI 1.6 ( 112 pk )?
Ik heb er een besteld. Wordt verwacht 20/08/2011. Zal pas vanaf dan kunnen beoordelen.
Heb ondertussen, via andere klant van garage, met een 1.6 ehdi EGMV gereden en eerste indrukken bevallen heel erg goed.
Ben eveneens benieuw naar ervaringen van anderen.
Ik heb er een besteld. Wordt verwacht 20/08/2011. Zal pas vanaf dan kunnen beoordelen.
Heb ondertussen, via andere klant van garage, met een 1.6 ehdi EGMV gereden en eerste indrukken bevallen heel erg goed.
Ben eveneens benieuw naar ervaringen van anderen.
Proficiat met de aankoop, bij mij is het dus geen citroen geworden maar wel de Peugeot RCZ.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Dikke proficiat Francis. Daar ga je plezier aan beleven. Welke motorisatie is dat?
Pol, aangezien ik tot 35.000 km per jaar doe heb ik gekozen voor de 2 liter diesel met
163 pk.
Pol, aangezien ik tot 35.000 km per jaar doe heb ik gekozen voor de 2 liter diesel met
163 pk.
Ja, dat is de beste keuze inderdaad. Persoonlijk doe ik er nog amper 15.000 en dan nog korte afstanden. Dus de keuze ligt ook voor de hand.
Dit wagentje is mij al dikwijls opgevallen, dwz als autoliefhebber dat het mij bekoort. Ten andere, Peugeot heeft al altijd een gamma mooie sportieve wagens gemaakt. Werken die niet samen met Pinifarini ivm het modelontwerp ? Heb in totaal drie Peugeots gehad en was vooral van de laatste heel tevreden (505 GTI)
Heb er zo eens eentje geconfigureerd hoe ik het zie :
Ik heb voor Perla zwart gekozen met wit Nappa leder en Sortilège velgen . . . waar heb je die configuratie kunnen maken?
En dit is dus mijn uitvoering . . . uit het boekje
En dit is een zelfgemaakte foto :
Heb in totaal drie Peugeots gehad en was vooral van de laatste heel tevreden (505 GTI)
Ik heb ook nog zo een 505 gehad, maar dan een GLD 2300, man is dat een miserieauto geweest, ik werkte toen nog zelf aan mijn auto, heb er bijna zoveel ondergezeten dan er in, olieverlies dat het geen naam had, en dat aan het achterstuk van de versnellingsbak, daar ging de bediening van de versnellingspook langs de onderkant naar binnen, dat was om olieverlies vragen, ik heb deze dan gedemonteerd en op een freesmachiene uitgekottert en voorzien van een gans ander type dichting en geleiding, miserie opgelost, maar er scheelde iedere maand wel iets aan dat moest worden opgelost, mijn schoonbroer daarentegen reed met dezelfde, en daar was nooit iets aan, buiten dat bekende olieverlies dan.
Wat ik ook een heb meegemaakt, ik rij hier op de rijksweg met het schuifdak open, snelheid zo een 120 km/u, en oversteek een vrachtwagen, als ik er bijva voor ben slaat de wind door het open dak, en tussen de dakbekleding, een plof en de ganse dakbekleding lag op de achterbank.
Gelukkig is dat allemaal van meer dan 25 jaar geleden, en hou je dat tegenwoordig niet meer voor mogelijk.
Heb nadien bijna 20 jaar met Subaru gereden, eerlijk gezegd waren dat de beste auto's die ik ooit heb gehad, buiten gewoon onderhoud nooit geen kosten aan gehad, maar duur in verbruik, vandaar dat ik vijf jaar geleden ben overgestapt op Mercedes, toen had Subaru nog geen diesel.
Mercedes is ook niet slecht en zeer zuinig in verbruik, maar ik hield toch meer van mijn vierwielaangedreven Subaru.
De laatste tijd is er op TV een reeks over de verkeerspolitie in Engeland ( dacht ik toch ), daar gebruiken ze dus Subaru's, man man . . . wat een krachtige machines zijn dat . . .
't Zullen natuurlijk wel benzinevreters zijn, dat besef ik wel . . . ik ben zeker geen trage rijder maar ook geen vlieger, ik hou me echt wel zoveel mogelijk aan de opgegeven snelheden en mijn verbruik draait rond de 6 liter per 100 km
Comment