Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anti-virus vraagje.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Anti-virus vraagje.

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Hangt van je pc af, MSE gaat namelijk na de installatie een full scan doen, vandaar de activiteit waarschijnlijk.
    Inderdaad, na de installatie doet die een volledige scan ... hetgeen elke deftige AV eigenlijk zou moeten doen na de initiële installatie.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Al jaren test ik viruskillers, mijn favoriete top 3 qua veiligheid en mogelijkheden :

1. Kaspersky
      2. Trend Micro
      3. Bitdefender

Nu gebruik ik Bitdefender (collega kocht deze, je krijgt altijd 3 licentie's, had nog één over). Maar bij zwaardere virussen (trojans) download je best Trojan Remover of een systeemherstel (als dit lukt).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PurePhotography Bekijk bericht
        Al jaren test ik viruskillers, mijn favoriete top 3 qua veiligheid en mogelijkheden :

1. Kaspersky
        2. Trend Micro
        3. Bitdefender

Nu gebruik ik Bitdefender (collega kocht deze, je krijgt altijd 3 licentie's, had nog één over). Maar bij zwaardere virussen (trojans) download je best Trojan Remover of een systeemherstel (als dit lukt).
        Ben eigenlijk wel benieuwd naar je testprocedure...
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik heb hier ook Bitdefender en blijf bij bitdefender.
          vertraagt mijn systeem nauwelijks
          niet te opdringerig
          geeft correcte meldingen
          en volgens test aankoop van april is het ook nog de beste uit de betalende antivirussoftwares.
          Nikon D5000 - AF-S 18-105 - AF-S 70-300 | SonyEricsson W890i

Comment

Working...
          X