Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Het gaat hier nu wel niet direct over een fotowedstrijd, maar het blijft stemmen ronselen
OK, weet alle regeltjes uit mijn hoofd hoor maar:
omdat de reden er niet bij stond en omdat er verplaatst bij staat werd mijn nieuwsgierigheid gewekt.
die nieuwsgierigheid is nog niet bevredigd maar, het zal zeker een reden hebben.
bedankt.
grt,bouk.
OK, weet alle regeltjes uit mijn hoofd hoor maar:
omdat de reden er niet bij stond en omdat er verplaatst bij staat werd mijn nieuwsgierigheid gewekt.
die nieuwsgierigheid is nog niet bevredigd maar, het zal zeker een reden hebben.
bedankt.
grt,bouk.
bouk, zoals al aangehaald is stemmen ronselen niet toestaan op BD.
Moet er dan steeds een uitleg gegeven worden waarom een topic verwijderd wordt?
RF
Mod
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
RF
Mod
OK ik geef me gewonnen:
1.6. Moderatie van het forum
Het forum van Belgiumdigital wordt actief gemodereerd.
We vragen je om begrip op te brengen voor de interventies van de moderators.
De forumleiding en moderators hebben op elk moment het recht om berichten te bewerken, te verplaatsen of te verwijderen, en om discussies en forums te sluiten op het moment dat zij vinden dat de berichten niet (langer) conform de regels of de doelstellingen van het forum zijn.
grt,bouk.
RF
Mod
Wanneer je een topic moet verwijderen wegens overtreding van de BD reglementen is dit een bewijs dat deze regelgeving niet door iedereen gekend is. Een herhaling of verduidelijking waarom iets verwijderd wordt) is misschien toch nuttig.
Wanneer je een topic moet verwijderen wegens overtreding van de BD reglementen is dit een bewijs dat deze regelgeving niet door iedereen gekend is. Een herhaling of verduidelijking waarom iets verwijderd wordt) is misschien toch nuttig.
nou...........
1.5. Registratie op het forum
BELANGRIJK: door te registreren en in te loggen geef je aan dat je kennis genomen hebt van dit forumreglement en dat je je ertoe verbindt om alle forumregels te aanvaarden en te respecteren.
grt,bouk.
Ok, er wordt verondersteld dat iedereen de forumregels heeft gelezen voor hij zich lid maakt en daarmee akkoord gaat.
En nu zet ik hier een slotje op om verdere dicussie aangaande de forumreglementen te vermijden.
RF
Mod
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment