Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij ontwerpen logo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hulp bij ontwerpen logo

Ik zou graag een logo ontwikkelen en ik heb wel al iets bedacht maar ik kan het jammer genoeg niet uitwerken want ben nog niet zo thuis in photoshop
    Zijn er mensen die mij kunnen helpen

Thanks!

Re: Hulp bij ontwerpen logo

Een logo maak je eerder in illustrator dan in photoshop. Het voordeel daarvan is dat het vectorieel is; zodanig dat het niet pixelt, of je het nu afdrukt op een postzegel of op een banner van 20 meter.
    Heb je al schetsen gemaakt? Inscannen en hier posten!

Palladio
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Kheb zelf eens wat zitten prutsen om mijn idee iets of wat op papier te krijgen...

Ik zou wel alles recht willen en tussen het zwart en het geel een zeer klein fijn wit randje...
      En het zwart mag wat dikker evenals het geel maar het zwart moet wel het dikst blijven...
      Hopelijk kan er iemand helpen

Thanks

Comment

Voor zover ik het begrijp een 5-minuten probeerseltje:
        Wil je de zwarte lijn geblurd of hard edge?

Palladio
        Last edited by Palladio; 14 april 2011, 22:19.
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Das enorm mooi gedaan!
          Zou het soms ook mogelijk zijn om er eentje te maken met rechte randen en zonder een lichte zwarte rand aan de buitenkan?

Alvast merci voor het eerste logo

Comment

Ik ben niet 100% zeker van wat je bedoelt, maar vermoed dat het dit is:

Palladio

Comment

Wow das egt nice !
              Maar zou je de uiteinden kunnen weg doen ? Dat het dus niet meer met zo een zwart streepje is ?
              Merci

Comment

Palladio

Comment

Laat Palladio weten hoeveel punten hij gekregen heeft van de leraar

Comment

Hey, zou je mij ook even kunnen helpen?
                    Ik heb namelijk een embleem ontworpen voor ons zaalvoetbalploegje.
                    Ik ben ook niet thuis in photoshop en heb dus zowat via paint gedaan.
                    Het resultaat valt erg goed mee, maar de afwerking niet..

Comment

Working...
                    X