Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zou graag een logo ontwikkelen en ik heb wel al iets bedacht maar ik kan het jammer genoeg niet uitwerken want ben nog niet zo thuis in photoshop
Zijn er mensen die mij kunnen helpen
Een logo maak je eerder in illustrator dan in photoshop. Het voordeel daarvan is dat het vectorieel is; zodanig dat het niet pixelt, of je het nu afdrukt op een postzegel of op een banner van 20 meter.
Heb je al schetsen gemaakt? Inscannen en hier posten!
Palladio
You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Kheb zelf eens wat zitten prutsen om mijn idee iets of wat op papier te krijgen...
Ik zou wel alles recht willen en tussen het zwart en het geel een zeer klein fijn wit randje...
En het zwart mag wat dikker evenals het geel maar het zwart moet wel het dikst blijven...
Hopelijk kan er iemand helpen
Hey, zou je mij ook even kunnen helpen?
Ik heb namelijk een embleem ontworpen voor ons zaalvoetbalploegje.
Ik ben ook niet thuis in photoshop en heb dus zowat via paint gedaan.
Het resultaat valt erg goed mee, maar de afwerking niet..
Comment