Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photobucket doet het ook!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Photobucket doet het ook!

Ook bij Photobucket verkleinen ze de bestandsgrootte blijkbaar
    Was gaan lopen bij Tinypic en even leek het goed te gaan bij Photobucket. Nog opties?

Grtz,
    Kurt

Re: Photobucket doet het ook!

Jawadde en serieus verkleind.
    Gratis parkeren is bijna gedaan, zou het dat niet zijn dat ze zoeken.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

http://www.dropmocks.com

http://min.us

Beiden werken via het drag-and-drop principe en kan je zowel met of zonder account gebruiken. (bij dropmocks kan je inloggen met je google account)
      Voordien gebruikte ik ook tinypic maar maak nu gebruik van dropmocks. Foto's blijven in de kwaliteit staan zoals je ze geüpload hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
        Ook bij Photobucket verkleinen ze de bestandsgrootte blijkbaar
        Was gaan lopen bij Tinypic en even leek het goed te gaan bij Photobucket. Nog opties?

Grtz,
        Kurt
        Eigen domeintje bij One.com: 3 Gig voor 1,25 euro/maand. Geen geprul met fotos die ineens kleiner worden etc ... en je zet erop wat je wil.
        David Leemans
        Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
          Eigen domeintje bij One.com: 3 Gig voor 1,25 euro/maand. Geen geprul met fotos die ineens kleiner worden etc ... en je zet erop wat je wil.
          zoals dleemans zegt.

ik snap ook al dat geklaag niet goed over dat gratis parkeren van foto's.
          werk je serieus met fotografie, huur dan je eigen domeinnaam en maak een site.
          voor de prijs hoef je het niet te laten.
          we rijden toch bijna allemaal met de auto.
          wat kost dat niet per jaar ???

Comment

Jullie hebben gelijk wat die eigen domeinnaam betreft hoor. Voor die prijs hoef ik het zeker niet te laten. Het is een beetje het onbekende en het opbouwwerk van zo'n eigen site dat me wat tegenhoudt. Zo'n fulltime hobby is de fotografie nu ook (nog) niet en snel een foto parkeren op zo'n gratis host is dan vooral gemakkelijk.
            Maar achteraf je geplaatste foto's "resolutieverminkt" terug te zien is ook niet leuk. Zal er eens werk van moeten maken. In tussentijd bovenstaande optie van Ruben eens proberen.
            Bedankt voor de tips

Grtz,
            Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
              ..........
              werk je serieus met fotografie, huur dan je eigen domeinnaam en maak een site.
              voor de prijs hoef je het niet te laten.
              wat kost dat niet per jaar ???
              zit ik al jaren aan te denken maar:
              heb er de ballen verstand van.
              en schrijf nou niet dat het heel makkelijk is voor iedereen, als dat zo was had ik al jaren een domeinnaam en een eigen site.
              heb er zelfs wel 10 keer meer Euro,s voor over dan het meest geldende.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                zit ik al jaren aan te denken maar:
                heb er de ballen verstand van.
                en schrijf nou niet dat het heel makkelijk is voor iedereen, als dat zo was had ik al jaren een domeinnaam en een eigen site.
                heb er zelfs wel 10 keer meer Euro,s voor over dan het meest geldende.
                grt,bouk.
                Zeg Bouk, jij kent toch zo'n beetje iedereen hier
                Is er dan niemand die jou daar even bij wil helpen?
                Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                Our English website: www.kaichitravel.com
                Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Kijk hier even :

Get everything you need to create your website, your way. From an intuitive website builder to built-in business solutions and AI tools—try Wix for free.

zelf een flash site opzetten voor weinig geld ... maar laat nu net flash niet op iPhone en iPad werken omdat Apple en Adobe niet met elkaar willen spelen

Ik ben bezig met een 'basis' op te zetten voor een fotografie site, volledig cms dus enkel een template uit de lijst kiezen en foto's uploaden, klaar ! Intresse ? PM me maar ...

Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Er is ook Pbase, Smugmug (Bart, Black Bandit, heeft dat tegenwoordig, ter vervanging van z'n Fotopic) en Zenfolio natuurlijk. Of Flickr, dat vind ik ook leuk om te gebruiken. Kom je een schat aan foto's en mensen op tegen trouwens .
                    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
                      Jullie hebben gelijk wat die eigen domeinnaam betreft hoor. Voor die prijs hoef ik het zeker niet te laten. Het is een beetje het onbekende en het opbouwwerk van zo'n eigen site dat me wat tegenhoudt. Zo'n fulltime hobby is de fotografie nu ook (nog) niet en snel een foto parkeren op zo'n gratis host is dan vooral gemakkelijk.
                      Maar achteraf je geplaatste foto's "resolutieverminkt" terug te zien is ook niet leuk. Zal er eens werk van moeten maken. In tussentijd bovenstaande optie van Ruben eens proberen.
                      Bedankt voor de tips

Grtz,
                      Kurt
                      Eens je de webruimte hebt, hoef je er niet perse een site op te plaatsen. Ik heb er oa wel een JAlbum op staan, maar gebruik het eigenlijk hoofdzakelijk als on-line storage, om fotos te posten op BD bvb.
                      David Leemans
                      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
                        Eens je de webruimte hebt, hoef je er niet perse een site op te plaatsen. Ik heb er oa wel een JAlbum op staan, maar gebruik het eigenlijk hoofdzakelijk als on-line storage, om fotos te posten op BD bvb.
                        Let hiermee op bij sommige hosts ... in de kleine lettertjes staat meestal dat er maar een zeer beperkt aantal 'non-linked' files op de server mogen staan, en laten nu net die beelden die je enkele als storage upload dit label dragen.

Nu meestal zijn ze hier niet zo strikt in, maar toch ... een gewaarschuwd man is er twee waard hé.

Comment

Bij Photobucket gewoon effe voor 25 euro per jaar een pro abonnement nemen en je bent er ook vanaf..Ze verkleinen na enkele maanden wel je opnames maar dan geen 84 kb meer maar wel het dubbel wat nog vrij goed is.
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Bij Photobucket gewoon effe voor 25 euro per jaar een pro abonnement nemen en je bent er ook vanaf..Ze verkleinen na enkele maanden wel je opnames maar dan geen 84 kb meer maar wel het dubbel wat nog vrij goed is.
                            Ik snap niet waarom je dan geen 27 Euro geeft om je eigen site en domeinnaam bij one.com op te zetten ... heb je toch véél meer mogelijkheden ?
                            Eigen identiteit op het internet, een beter ogend email adres, 3gb ruimte om foto's op te zetten, photo gallery, blog ed kan je gewoon zelf opzetten ... toch alleen maar voordelen ?

Is de drempel naar een eigen site zo groot ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                              Ik snap niet waarom je dan geen 27 Euro geeft om je eigen site en domeinnaam bij one.com op te zetten ... heb je toch véél meer mogelijkheden ?
                              Eigen identiteit op het internet, een beter ogend email adres, 3gb ruimte om foto's op te zetten, photo gallery, blog ed kan je gewoon zelf opzetten ... toch alleen maar voordelen ?

Is de drempel naar een eigen site zo groot ?
                              Tja waarom nie....Ik heb van telenet toch ook een eigen webruimte en die gerbruik ik maar zelden..Macht der gewoonte denk ik?
                              Misschien wel iets voor in de toekomst over na te denken..
                              Als ik maar eens wist hoe er aan te beginnen hé?
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                              X