Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een rare doch mooie koers. Twee Vlamingen als overwinnaar in de mooiste voorjaarskoersen is .
Wat vorig jaar begon duidelijk te worden werd vandaag terug duidelijk, Tommeke zit niet goed, iemand die scherp staat, in bloedvorm is valt niet zo frequent, hetzelfde was vorig jaar ook duidelijk met Armstrong, die heeft in zijn laatste jaar meer gevallen als alle jaren voorheen precies omdat hij niet fris was.
Boonen zou QS moeten ruilen voor een nieuwe ploeg, een nieuwe entourage, ...
Mooi gekoerst
Ik heb al wel meer interviews van zijn vriendin gezien dan van hem zelf, of heb ik die indruk maar
Yannick
Haha
Die gast heeft een probleempje met praten, net zoals Stijn Devolder of Van Petegem.
(ik lach daar niet mee he Yakke)
Zijn laatste "grote" interview heb ik gezien in de Tour 2010.
En zijn vriendin was er toen ook bij.
Die gast heeft een probleempje met praten, net zoals Stijn Devolder of Van Petegem.
(ik lach daar niet mee he Yakke)
Zijn laatste "grote" interview heb ik gezien in de Tour 2010.
En zijn vriendin was er toen ook bij.
Niet iedereen is even taalvaardig hé
Maar dat van die interviews viel me gewoon op als ik naar het nieuws e.d. keek
Een rare doch mooie koers. Twee Vlamingen als overwinnaar in de mooiste voorjaarskoersen is .
Wat vorig jaar begon duidelijk te worden werd vandaag terug duidelijk, Tommeke zit niet goed, iemand die scherp staat, in bloedvorm is valt niet zo frequent, hetzelfde was vorig jaar ook duidelijk met Armstrong, die heeft in zijn laatste jaar meer gevallen als alle jaren voorheen precies omdat hij niet fris was.
Boonen zou QS moeten ruilen voor een nieuwe ploeg, een nieuwe entourage, ...
Petje af voor Johan VS.
Hier ben ik het volledig mee eens. Een coureur die zich goed in zijn vel voelt en in bloedvorm is valt niet zo frequent. De laatste tijd is het altijd van dat...En achter zijn uitleg schuilt altijd al een excuus om een eventueel verlies in de volgende koers te kunnen verantwoorden. Dit heb ik al gans het jaar door. De man is volgens mij verzadigd en zit met andere zaken in zijn hoofd dan de koers. Ik reken die zeker al niet bij de allergroten...
En inderdaad een zeer sympathieke en grote winnaar. De man staat met zijn beide voetjes op de grond en kan ook nog zijn gevoel ongedwongen delen met de omgeving. Dit maakt het plaatje uiteraard nog zo mooi.
ik zag hem wegrijden en dacht onmiddellijk dat het goed ging komen. Ondertussen de naam vergeten van degenen die erachteraan zat, maar t was heel duidelijk dat dat chasse patat was. Die ging helemaal kapot op dat vals plat na Carrefour.
prachtige overwinning voor deze sympathieke kempenaar.
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71Bekijk bericht
tsjalingi ? (Rabobank)
Als West-Vlaming was ik bijzonder blij dat zo'n sympatieke vent als "Jehan" gewonnen heeft, hij heeft ervoor gereden en was de beste van allen, punt uit.
Maar als die laffe wereldkampioen mee werkt met Cancellara, en als Tom niet zoveel pech had gehad en als........ als, als en als...... telt niet, nogmaals punt en uit.
Dat zijn "mokke" meer in beeld was dan hijzelf....... ons oog mag ook wat hé
Ik was al verwondert dat hij die "kasitstjin" boven zijn hoofd kon tillen. (lol hé)
En Tsjalingi, die was zeker verdienstelijk.
Die naam gaan we nog horen denk ik.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment