Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

99 duizend keer Bouk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 99 duizend keer Bouk

    Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
    Zijn ze u hier al zo snel vergeten dat u het nodig vond om terug te komen om dit te herhalen?
    Sommigen hebben dus blijkbaar wel leedvermaak in het feit dat interessante mensen hier verdwijnen. Dit lijkt mij op zijn minst ook niet verstandig.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • Re: 99 duizend keer Bouk

      Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Sommigen hebben dus blijkbaar wel leedvermaak in het feit dat interessante mensen hier verdwijnen. Dit lijkt mij op zijn minst ook niet verstandig.
      Verdwijnen doen die 'interessanten' zelf.
      Last edited by Eenbes; 22 september 2014, 00:18.

      Comment


      • Re: 99 duizend keer Bouk

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Volledig mee eens Gert, persoonlijk heb ik mijn postgedrag hier op 1/10 gebracht tegenover vroeger, en mijn jarenlange actieve lidmaatschap zal ik na dit jaar niet meer verlengen, net als een aantal andere personen die hier dit jaar verdwenen zijn, een paar jaar geleden was ik een meer dan dagelijkse BD bezoeker die het spijtig zou vinden moest BD verdwijnen.
        Tegenwoordig zou het mij eerlijk gezegd nog weinig kunnen schelen.
        En dat gewoon omdat wat hier tegenwoordig nog te lezen is in veel gevallen gewoon inhoudsloos is.....
        Is dit geen algemen trend op al de forums, schelden en verwijten maken, en diegene die het doen blijvenop post en de goede haken af, zeer jammerlijke evolutie, het beste is eigenlijk die "zeveraars" vermijden, kan je hiert eigenlijk iemand blokkeren, op sommige andere fora, is dit een goed oplossing, als je aan iemand ergert, zet hem of haar in je bloklijst, en het lezen wordt veel angenamer. Ik zelf vind dat er hier nog zeker genoeg meerwaardeposts zijn om hiert dagelijks te vertoeven, en vergeet niet het is het enige Nederlandstalige fotoforum dat de moeite is (en dan nog Belgisch).

        Comment


        • Re: 99 duizend keer Bouk

          Oorspronkelijk geplaatst door franvd Bekijk bericht
          .......... Ik vind dat er hier nog zeker genoeg meerwaardeposten zijn om hier dagelijks te vertoeven, en vergeet niet, het is het enige Nederlandstalige fotoforum dat de moeite is (en dan nog Belgisch).
          helemaal mee eens.
          ----
          als je met blokken negeren bedoeld....ja hoor die mogelijkheid bied BD wel degelijk (gelukkig wel).
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • Re: 99 duizend keer Bouk

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            helemaal mee eens.
            ----
            als je met blokken negeren bedoeld....ja hoor die mogelijkheid bied BD wel degelijk (gelukkig wel).
            grt,bouk.
            Dat bedoel ik ja, hoe kan je dit doen?

            Comment


            • Re: 99 duizend keer Bouk

              Oorspronkelijk geplaatst door franvd Bekijk bericht
              Dat bedoel ik ja, hoe kan je dit doen?
              ga naar gebruikersinstellingen. (rechtsboven)
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • Re: 99 duizend keer Bouk

                Ok, bedankt, tis niet dat ik direkt personen wil negeren, maar tis handig om te weten, mss voor in de toekomst.

                Comment


                • Re: 99 duizend keer Bouk

                  Voor mij is het ook gedaan met dit forum en bouk zijn commentaren zijn heel leerrijk geweest en constructief, daar niet van ...
                  Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                  Mijn bird foto's en urbex foto's

                  Comment


                  • Beste mensen, al enkele jaren volg ik BD met veel belangstelling en sinds kort heb ik schoorvoetend ook al enkele foto's gepost. Wie, zoals ik, wat meer betrokken raakt op de verschillende fora, merkt met verbazing hoe steeds meer de interessante informatie en commentaren verglijden in uitspraken die wijzen op onverdraagzaamheid, onderhuidse wrevels en persoonlijke antipathieën. Daar hebben de 'neutrale' BD'ers echt geen boodschap aan! Is het dan zo moeilijk om te werken aan een positief opbouwend klimaat in plaats van mekaar zo nodig steeds te moeten afbreken? Als iedereen zich eens zou voornemen zich niet meer te laten verleiden tot dergelijke uitspraken en wat aan zelfcensuur zou doen, het zou hier voor iedereen best aangenaam vertoeven zijn en het zou het actief ledenaantal en de werking van BD alleen maar ten goede komen. Tot daar mijn preek, die misschien wat aanmatigend klinkt, maar wel met de beste bedoelingen geschreven is. Lievevd
                    Fujifilm X-T4, Fuji X-E3

                    Comment


                    • Re: 99 duizend keer Bouk

                      Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                      Voor mij is het ook gedaan met dit forum en bouk zijn commentaren zijn heel leerrijk geweest en constructief, daar niet van ...
                      dank je wel was graag gedaan hoor.
                      jammer dat je weggaat.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • Re: 99 duizend keer Bouk

                        Tjongejonge, Bouk "Premium Member".
                        Vriendelijke groet,

                        Jos

                        Comment


                        • Re: 99 duizend keer Bouk

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                          Tjongejonge, Bouk "Premium Member".
                          mogen ze dit ook wel aanpassen Jos:
                          -----
                          Wanneer word je junior - member - senior member?

                          Solution
                          0-10 posts : niets, geen melding
                          +10 posts : Junior
                          250 posts : Member
                          1500 posts : Senior Member

                          posts in chitchat en testforum worden niet meegeteld.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • Re: 99 duizend keer Bouk

                            Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                            Gert,

                            Alsof we het daarvoor zouden doen ....
                            15 jaar verdient iets meer respect denk ik.
                            Justmy2cents ...

                            Jaja
                            Alle respect Jacques Maar jullie mogen als organisatie ook wel kritisch naar jullie eigen beleid kijken, daar is toch niets mis mee? Vooral ook eens kritisch kijken naar sommigen binnen jullie organisatie die de plank soms wel eens mis kunnen slaan, kan gebeuren. Door ook kritisch en transparant te zijn op jullie eigen werkwijze bekom je vaak ook meer begrip van jullie leden, die dan ook sneller wederzijds begrip zullen tonen. Voor de rest zeker waardering voor een groot deel van jullie mensen, voor zover ik ze ken, maar overal zitten leuke en minder leuke personen in een organisatie, en dat is een gegeven. Je kan nu niet eenmaal goed doen voor iedereen en dat begrijp ik ook maar al te goed. Maar om een voorbeeld te geven; Er vinden vele individuele besluitvormingen plaats in uw organisatiestructuur op het forum, dat merk je als (betalend)lid vaak, dat valt op. Doe daar iets aan, dat bv. er altijd een aantal oneven paar personen het eens moeten zijn met een besluit om een lid(ik was dit gedurende 1 jaar) te verbaliseren in wat voor vorm dan ook, nu gebeurt dit te 'individueel' waardoor je het risico loopt dat er binnen je organisatie onder elkaar ook ruis in de communicatie ontstaat.

                            Vriendelijke groetjes,
                            Mark-Guy Heesakker
                            Last edited by Guest4; 23 september 2014, 21:53.

                            Comment


                            • Re: 99 duizend keer Bouk

                              Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                              Het aftellen naar de eerste BD'er die 100.000 postings haalt kan beginnen
                              Intussen is zijn teller (in alle stilte) de 150.000 gepasseerd.

                              Men mag stillekesaan een account bedenken, hoger dan "Premium Member".
                              Last edited by Jos Vanhengel; 18 september 2015, 05:02.
                              Vriendelijke groet,

                              Jos

                              Comment


                              • Re: 99 duizend keer Bouk

                                Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                                Men mag stillekesaan een account bedenken, hoger dan "Premium Member"?
                                Spammer?
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X