Re: 99 duizend keer Bouk
Sommigen hebben dus blijkbaar wel leedvermaak in het feit dat interessante mensen hier verdwijnen. Dit lijkt mij op zijn minst ook niet verstandig.
Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes
Bekijk bericht
Maar jullie mogen als organisatie ook wel kritisch naar jullie eigen beleid kijken, daar is toch niets mis mee? Vooral ook eens kritisch kijken naar sommigen binnen jullie organisatie die de plank soms wel eens mis kunnen slaan, kan gebeuren. Door ook kritisch en transparant te zijn op jullie eigen werkwijze bekom je vaak ook meer begrip van jullie leden, die dan ook sneller wederzijds begrip zullen tonen.
Voor de rest zeker waardering voor een groot deel van jullie mensen, voor zover ik ze ken, maar overal zitten leuke en minder leuke personen in een organisatie, en dat is een gegeven. Je kan nu niet eenmaal goed doen voor iedereen en dat begrijp ik ook maar al te goed. Maar om een voorbeeld te geven; Er vinden vele individuele besluitvormingen plaats in uw organisatiestructuur op het forum, dat merk je als (betalend)lid vaak, dat valt op. Doe daar iets aan, dat bv. er altijd een aantal oneven paar personen het eens moeten zijn met een besluit om een lid(ik was dit gedurende 1 jaar) te verbaliseren in wat voor vorm dan ook, nu gebeurt dit te 'individueel' waardoor je het risico loopt dat er binnen je organisatie onder elkaar ook ruis in de communicatie ontstaat.
Comment