Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

99 duizend keer Bouk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 99 duizend keer Bouk

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
    ja,
    en er zijn er veel die dit ook al geloven
    maar doe vooral zo verder met zo'n postgedrag te verheerlijken en aan te prijzen, of het goed is voor het imago van een site op langere termijn dat is wat anders ...
    Volledig mee eens Gert, persoonlijk heb ik mijn postgedrag hier op 1/10 gebracht tegenover vroeger, en mijn jarenlange actieve lidmaatschap zal ik na dit jaar niet meer verlengen, net als een aantal andere personen die hier dit jaar verdwenen zijn, een paar jaar geleden was ik een meer dan dagelijkse BD bezoeker die het spijtig zou vinden moest BD verdwijnen.
    Tegenwoordig zou het mij eerlijk gezegd nog weinig kunnen schelen.
    En dat gewoon omdat wat hier tegenwoordig nog te lezen is in veel gevallen gewoon inhoudsloos is.....

Comment

Gert,

Ik ga er geen welles-nietes spelletje van maken, maar het is toch O zo gemakkelijk steeds maar weer op het bestuur en de medewerkers te schieten ...
      Waar lees je ergens dat dat postgedrag "verheerlijkt" wordt - laat staan aangeprezen? Het gedogen is wat anders ...
      En waarom ga je ook al van uit dat voor BD enkel clicks en bezoekersaantallen belangrijk zijn?
      Op basis van je ervaring met sites als BD zou je dan best eens een analyse maken, en die voorleggen aan BD.
      Zo weten we dan tenminste of onze kosten/baten min of meer in evenwicht zijn.

We "overleven" al meer dan 15 jaar nu - zo slecht kan het dus nu ook weer niet zijn
      I rest my case ...

Jaja

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
      ja,
      en er zijn er veel die dit ook al geloven
      maar doe vooral zo verder met zo'n postgedrag te verheerlijken en aan te prijzen
      en ik weet ook wat men zo wat uit inkomsten van clicks en reclame kan halen
      ik ben een medewerker geweest van een site die rond de 100 000 unieke bezoekers had per maand, ik had inzicht in de inkomsten door het aanbrengen van klanten voor het adverteren ;-)
      dus kwestie die inkomsten van reclame door het aantal bezoekers/clicks is zo'n postgedrag zeker interessant te noemen, of het goed is voor het imago van een site op langere termijn dat is wat anders
      ....
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
        We "overleven" al meer dan 15 jaar nu - zo slecht kan het dus nu ook weer niet zijn
        I rest my case ...

Jaja
        Sorry Jacques, maar als man van het eerste uur is het normaal dat U voor BD zal opkomen, en daarom alle respect daarvoor.
        Maar wees eerlijk, ook U net zoals een paar moderatoren halen veel meer respect op een ander medium dan hier op BD, en U weet beter dan wie ook wat er achter de schermen van BD gaande is, jullie zijn gewoon de pedalen aan het verliezen.
        Kortom de sommigen kunnen/mogen hier veel meer dan anderen....
        En ware dat niet zo, dan was dat draadje hier reeds lang gesloten.

Comment

Geert,

Met net evenveel respect - zoals ik hierboven al zei "I rest my case ...".
          Een discussie voeren over Belgiumdigital zelf is geen forumonderwerp - dat is iets waarvoor mensen in levende lijve gaan samen zitten.
          En die uitnodiging geldt (van harte) voor iedereen.

Jaja

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Sorry Jacques, maar als man van het eerste uur is het normaal dat U voor BD zal opkomen, en daarom alle respect daarvoor.
          Maar wees eerlijk, ook U net zoals een paar moderatoren halen veel meer respect op een ander medium dan hier op BD, en U weet beter dan wie ook wat er achter de schermen van BD gaande is, jullie zijn gewoon de pedalen aan het verliezen.
          Kortom de sommigen kunnen/mogen hier veel meer dan anderen....
          En ware dat niet zo, dan was dat draadje hier reeds lang gesloten.
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
            Geert,
            Een discussie voeren over Belgiumdigital zelf is geen forumonderwerp - dat is iets waarvoor mensen in levende lijve gaan samen zitten.
            En die uitnodiging geldt (van harte) voor iedereen.
            misschien op 4 oktober..?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              je kan toch wel lezen...!
              grt,bouk.
              Bij jou moet je toch tussen de regels lezen?
              Ondanks je comment vaak nog geen halve regel inneemt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                ...
                Ondanks je comment vaak nog geen halve regel inneemt.
                sorry.
                effe niet mee hoor..?
                grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  en mijn jarenlange actieve lidmaatschap zal ik na dit jaar niet meer verlengen, net als een aantal andere personen die hier dit jaar verdwenen zijn,
                  Ik volg jou redenering Geert. En je mag mij hier ook bijrekenen.
                  Een aantal personages hier vinden het leuk om telkens weer mensen te bekritiseren, te (ver)(be)oordelen op basis van een aantal materiële kenmerken die zij met die persoon vereenzelvigen. En het zijn altijd dezelfde. Telkenmale zij de kans krijgen mag je een sneer verwachten. De leiding van BD weet perfect wie ze zijn, maar doet er blijkbaar niks mee. Interessante mensen zijn inderdaad verdwenen, of zullen dit in een nabije toekomst ooit moeten doen. Persoonlijk draag ik BD nog steeds een warm hart toe na al die jaren, maar de senioren onder ons zullen het met mij eens zijn dat er hier al meer interessante mensen verdwenen dan dat bijgekomen. En dat voorspeld niet veel goeds...
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Tweede uitzonderingsreactie sinds maanden. Reken me er ook maar bij. Ik volg Geert en Pol voor 100%
                    Het is inmiddels een verdomd lange lijst geworden.
                    Maar blijkbaar wordt daar dus idd niks mee gedaan.
                    Het is al eerder gezegd : volgend jaar ben ik er ook zeker niet meer bij en ik kan er nog zo wel enkele noemen.

Comment

• Re: 99 duizend keer Bouk

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                      Tweede uitzonderingsreactie sinds maanden. Reken me er ook maar bij. Ik volg Geert en Pol voor 100%
                      .
                      Zijn ze u hier al zo snel vergeten dat u het nodig vond om terug te komen om dit te herhalen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                        Natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening. Dat heb je altijd. En maar goed ook.
                        Maar of die ook altijd geventileerd moet worden is een ander paar mouwen. Volgens mij is
                        het een fotografie-forum. En daar gaat het om. Om de foto's. Niet hoe iemand daarop rea-
                        geert. Indien dit volgens de etiquette gaat, kun je het ermee eens of oneens zijn, kun je
                        er gelukkig dan wel ongelukkig mee zijn, kun je vinden dat iemand te veel post, of niet
                        voldoende en kun je vinden dat zijn bijdrages van generlei waarde zijn, of een unieke bij-
                        drage vormen op het forum; maar strikt genomen zijn het u zaken niet. Net zo min als dat
                        het de mijne zijn.
                        Voor al de rest hebben we moderators.
                        en daar ben ik het (na al die jaren) nog steeds mee eens Doudeke.
                        grt,bouk.

Comment

grt,bouk.
                          Dat zal wel : zie #35
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                            Tweede uitzonderingsreactie sinds maanden. Het is al eerder gezegd : volgend jaar ben ik er ook zeker niet meer bij en ik kan er nog zo wel enkele noemen.

Ben benieuwd of dat echt zo is.
                            Tot nu toe lijk je Heintje Davids wel.
                            Misschien dat de mods zich daarom niet laten beïnvloeden door mensen met dreigementen om voorgoed weg te blijven?
                            Je bent niet de eerste met wat Heintje Davids-genen.

Anyway, Bouk gaat gestaag op naar de 200.000 posts.
                            Rond de kerst weer een nieuwe mijlpaal?
                            Last edited by heaucheneaudt; 21 september 2014, 14:13.

Comment

grt,bouk.
                              Blijkbaar toch niet want jij speelt heel vaak de moderator.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                                Blijkbaar toch niet want jij speelt heel vaak de moderator.
                                ach...heel vroeger speelde ik zeemannetje en ben later gaan varen.
                                maar MOD worden nooit hoor, geeft net wat tè veel beperkingen.
                                daarom heb ik zo'n respect voor moderatoren.
                                grt,bouk.

Comment

Working...
                                X