Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Over de inhoud van die posts zullen we het beter niet hebben zeker...
Ik neem aan (of hoop toch?) dat de posts met twijfelachtig inhoud doorgaans in ChitChat te vinden zijn? In dat geval, wees gerust: die tellen niet eens mee.
Over de inhoud van die posts zullen we het beter niet hebben zeker...
Het lijkt wel dat ieder keer als de naam Bouk valt hij bij u op de staart trapt: het aantal ergernissen van u op hem halen ook het Guinness Book of Records.
Het lijkt wel dat ieder keer als de naam Bouk valt hij bij u op de staart trapt: het aantal ergernissen van u op hem halen ook het Guinness Book of Records.
Inderdaad, hoe je het weet Eenbes, blijkbaar volg jij niet, als je weet hoeveel mensen (keigoede fotografen) hier reeds hebben afgehaakt wegens
het terechtwijzende vingertje van bouk, die bovendien nog de hand boven het hoofd wordt gehouden door een bepaalde mod....
Ik zal hier maar niet verder op in gaan, want dat komt niet goed, wat ik wel weet, is dat BD jaarlijks een aantal betalende leden kwijt raakt,
en dat door .....
Inderdaad, hoe je het weet Eenbes, blijkbaar volg jij niet, als je weet hoeveel mensen (keigoede fotografen) hier reeds hebben afgehaakt wegens
het terechtwijzende vingertje van bouk, die bovendien nog de hand boven het hoofd wordt gehouden door een bepaalde mod....
Ik zal hier maar niet verder op in gaan, want dat komt niet goed, wat ik wel weet, is dat BD jaarlijks een aantal betalende leden kwijt raakt,
en dat door .....
Sorry demeyereg, maar dat is larie en apekool, of zever, of.... hoe je het ook maar wil noemen.
Ik werd hier ook reeds door iemand van hetzelfde verweten, maar wanneer er geen namen genoemd worden, zodat je de waarheid/leugen van de bewering kan checken is dit voor mij een pakje zever, en niets meer dan dat. Dergelijke laag bij de grondse, niet met bewijzen gestaafde beweringen, raken kant noch wal, en zijn van het allerlaagste nivo.
Als ik nu schrijf "moest je eens weten hoeveel mensen hier reeds afgehaakt hebben door de schrijfsels van demeyereg.... " en ik laat na van namen te noemen, wat ga jij daar dan van denken ?????
Ik heb je altijd als een intelligent en/of verstandig iemand ingeschat, maar nu .....
Nogmaals sorry hoor, maar indien geen namen/bewijzen = beter zwijgen.
en dat door .....
Volledig akkoord met uw zienswijze Geert. Het bedenkelijk niveau van een aantal individuen is hier de laatste tijd verschillende keren tot uiting gekomen. Mijn vuilbak is gelukkig het enige redmiddel. En wat mijn lidmaatschap betreft zal ik er toch ook weer eens serieus over nadenken. Het is jammer dat enkelen die nog niet eens lid zijn van de organisatie denken dat ze dan alles mogen. Misschien ook het overwegen waard voor volgend jaar...
Comment