Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Werd de BD-teller om middernacht vandaag niet gereset?
Alle gekheid op een stokje, zoals Doudeke het heel mooi heeft omschreven: Bouk is een vaste waarde op BD en hij is al lang erelid gemaakt.
Het gaat hem niet enkel om getallen, het is ook zijn aanwezigheid.
Ik heb het geluk hem een aantal malen in real life te ontmoeten en voor mij is hij "een grote meneer", net als zijn "madam"
Bouk, als het zover is ... van harte - en het is ons niet enkel om de cijfertjes te doen.
Bedankt Bouk
Hopelijk ben je nog lang een steun voor BD en de rode draad op het forum voor nog vele jaren. Op naar een digit meer
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Dat is waar. Maar even zo waar is dat jij de man bent die kan rekenen. Griezelig bijna.
En een beetje grappig. Maar wel mooi, die 100.000. Ik sta in de rij om mijn hoedje af
te nemen.
Voor de Azijnaren en andere mensen die zich daarbij ongemakkelijk voelen, Bouk geeft
het forum iets vertrouwd, iets consistent. En dat is een hele verdienste in deze snel en
almaar sneller veranderende toestanden waarbij mensen in en uit lopen en niemand zich
nog echt thuis voelt.
Een ereburger, vind ik.
Comment