Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facebook groepen / pagina's (functie fanmail)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Facebook groepen / pagina's (functie fanmail)

Heeft iemand een facebookgroep of pagina ?
    Ik heb een pagina gemaakt, maar als ik die wil aanraden aan m'n vrienden wordt dit via de notificatie's gestuurd, met resultaat dat niemand dit ziet. Vroeger was dit anders.

Als ik me niet vergis kun je met groepen nog steeds effectief een email sturen (=je vrienden zien tenministe dat je een groep gemaakt hebt en worden lid).
    Klopt dit? Facebook heeft soms z'n akkefietjes...

Re: Facebook groepen / pagina's (functie fanmail)

ik heb er eentje, maar voor zover ik weet, enkel via 'mensen uitnodigen', of in sommige groepen kan je vrienden ook rechtstreeks toevoegen
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Re: Facebook groepen / pagina's (functie fanmail)

ja mensen uitnodigen geeft zo'n "aanbevolen pagina's vind ik leuk button" die totaal niet opvalt, kan men enkel zien als men op startpagina met totaaloverzicht klikt, niemand ziet het.

Bij het aanmaken van gelijk welke groep kun je iedereen van je vriendenlijst tot de groep toevoegen zonder dat ze zelfs iets te zeggen hebben. Maar groepen zijn niet zo interessant want je kunt er geen albums maken, om je fotos te organiseren, en slechts 1 per 1 uploaden...

Heb een facebooksuggestie gedaan, maar zie dat er zovelen dit verborgen "vind ik leuk knopje" toch niet zo leuk vinden

Comment

Working...
      X