Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.
Speciaal horloge - nog nooit gezien.
Als er aan die quartzen iets mis is, zijn het meestal grote kosten.
Ik had onlangs eens een defecte Breitling quartz, maar het binnenwerk werd gelukkig ook door andere (goedkopere) merken gebruikt. Ik heb er zo eentje kunnen bemachtigen en succesvol kunnen overzetten. Het was ook een ana-digi.
Wat is juist het probleem ? De analoge tijd of de digitale ?
Is je batterij nog wel goed ?
By the way - ik ben nogal een hevige verzamelaar en tracht zo nu en dan wat uit te dunnen. Ik heb nog een Seiko ana-digi die weg mag. Je kan deze met 1 druk op de knop van wintertijd naar zomertijd omschakelen. Zeer handig. Bij interesse, geef mar een gil. Aangecocht bij Vermeiren op het Fochplein te Leuven. Het is deze:
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Oorspronkelijk geplaatst door filip claeysBekijk bericht
Tuurlijk JohnB, Waarom?
Redenen van de vraag:
- vaak zijn mensen te lui om dat te doen
- het kan zijn dat je net één handeling bent vergeten (errare humane est)
- het kan zijn dat het bij jouw horloge net wat anders werkt dan bij het mijne
Dus .. De gebruiksaanwijzing ernaast gelegd,en toen hetzelfde probleem ?
Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.
Redenen van de vraag:
- vaak zijn mensen te lui om dat te doen
- het kan zijn dat je net één handeling bent vergeten (errare humane est)
- het kan zijn dat het bij jouw horloge net wat anders werkt dan bij het mijne
Dus .. De gebruiksaanwijzing ernaast gelegd,en toen hetzelfde probleem ?
Ik ken de handleiding zowat uit het hoofd.
Ik moet trouwens twee keer per jaar het uur verzetten en dat al vele jaren.
Dat horloge is imho al laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang uit zijn garantie-periode hoor !
En niets zo makkelijk als een batterij vervangen. Ik heb dat al bij tientallen horloges gedaan. Gewoon wat voorzichtig zijn met batterij-veertjes of, als het een horloge met een alarm is, zit er ook een veertje in dat cotact geeft met het deksel. Supersuperpiepklein veertje. Als dat ""dzoing !" doet ben je wel effe bezig om op de drond te kruipen !
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment