Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ongeleide projectielen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ongeleide projectielen

Er is ook nog altijd een verschil tussen in een file rijden, en normale "omstandigheden".
    In een file gebeurt dat "rechts" inhalen regelmatig. Een motor (bij file rijden) die een auto op de rechterrijstrook (aan de linkerkant) inhaalt, haalt die op de middenrijstrook "rechts" in hé (als de auto's even snel rijden). De logische plek om te rijden is nog altijd in het midden van je rijvak...

Motoren laat ik onder die omstandigheden gewoonlijk door, hoewel je ook niet continu door je achteruitkijkspiegels zit te staren natuurlijk...
    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
      Goh ja, als alle motards zo reageren, kzal je dan een tikje geven met mijn bumper... zien wie het overleeft?
      Typisch voor iemand dat gefrustreerd is door zijn klein "lid".
      Maar als andere motards uw maneuver zien, dan denk ik niet dat jij jezelf mag aanzien als antwoord op uw vraag.

Ik rij zelf motor, maar gelukkig niet zoals jullie, ik zal wat langer leven dan zeker...
      En hoe weet jij hoe wij rijden?
      Het is niet omdat we het hier in "het algemeen" over motards hebben dat iedereen rechts inhaalt.

Bij deze: het is niet mogelijk met mensen te praten die de geposte topics niet goed lezen... volharden in de boosheid zou ik zeggen!
      Inderdaad ... in het bericht van nete hebben ze het over motards die kun klein pietje moeten vergeten door veel lawaai te maken ... daar reageerde jij toch op?
      Of heb je ook iets verkeerd gelezen?
      Last edited by VerSeg; 29 maart 2011, 11:47.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
        1Ook gefrustreerd?

2Goh ja, als alle motards zo reageren, kzal je dan een tikje geven met mijn bumper... zien wie het overleeft?

3Ik rij zelf motor, maar gelukkig niet zoals jullie, ik zal wat langer leven dan zeker...

Bij deze: het is niet mogelijk met mensen te praten die de geposte topics niet goed lezen... volharden in de boosheid zou ik zeggen!
        1) neen, ik zet gewoon een grote bek verscholen achter mijn pc. Dit ter compensatie van mijn "klein pietje"

2) I rest my case

3) blijkbaar het motorrijbewijs vroeger gekregen opt gemeentehuis, aangezien je niets afweet van de regelgeving omtrent geluidsnormen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          In een file gebeurt dat "rechts" inhalen regelmatig. Een motor (bij file rijden) die een auto op de rechterrijstrook (aan de linkerkant) inhaalt, haalt die op de middenrijstrook "rechts" in hé (als de auto's even snel rijden). De logische plek om te rijden is nog altijd in het midden van je rijvak...
          Bij file op een snelweg mag een motard filteren tussen de file ... die gebeurt tussen de twee meest links gelegen rijstroken, in het geval van drie rijstroken dus tussen de tweede en de derde.
          De logische plek is het midden van je rijstrook ... alvast niet voor een motard.
          En bij file wordt het sneller rijden dan andere voertuigen niet aanzien als inhalen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Purple Bekijk bericht
            3) blijkbaar het motorrijbewijs vroeger gekregen opt gemeentehuis, aangezien je niets afweet van de regelgeving omtrent geluidsnormen
            Ik snap ook niet hoe die op een moto past met zijn staart tussen zijn benen ... of het moet miniem zijn en niet storen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Het is misschien een 125cc scooter:

-plaats genoeg om de "marchandise" ruimte te geven
              -geen motorexamen nodig, daarom het gebrek aan kennis?

ps: heb niets tegen motorscooters, ieder zijn keuze.

Comment

als wielrenner heb ik hier ook wel een zegje denk ik.

NIET ALLE WIELRENNERS/MOTORRIJDERS ZIJN HETZELFDE!

kijk, ik schaam me ook kapot en word soms boos als een groep gewoon asociaal bezig is, overal maar voorrang neemt en denkt dat ze alles zijn. ik bv wacht gewoon voor een stoplicht etc, heb niet zo'n haast dat ik er perse doorheen moet.
                en idd die motorrijders wilden dnek ik ook deels haantjesgedrag vertonen, kijk mij toch rijden etc

Sjoerd
                portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
                Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

Comment

en soms is het voordringen bij de sluis ipv in volgorde van aankomst!
                  ja ook op het water zijn ze er!
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SjoerdNikon Bekijk bericht
                    NIET ALLE WIELRENNERS/MOTORRIJDERS ZIJN HETZELFDE!
                    Dit klopt 100 %, dus: kalm blijven mensen
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Beetje verdraagzaamheid, mensen. Niemand is zonder zonde hé.
                      Als wielertoerist kan ik mij soms ook eens kwaad maken op mede-weggebruikers die gevaarlijk rijden. Anderzijds rij ikzelf de fietsritjes op donderdagavond van m'n club niet meer mee omdat het onverantwoord is met een groep van 30-40 racefietsers op de fietsroutenetwerkwegjes (prachtwoord he) waarbij de recreatiefietsers de daver op 't lijf wordt gejaagd.
                      En motards in de lente.. wees aub voorzichtig. Vorig jaar hoorde ik er ene al van ver aankomen op de toeristische weg - ik reed op 't fietspad net binnen de bosrand. Een groene Kawa die de bocht totaal miste en rechtdoor het bos invlamde, rakelings langs een paar bomen. Effe de fiets geparkeerd om 'm te helpen z'n machine terug op de weg te krijgen. Het duurde even, hij was lijkbleek en moest eerst even bekomen. Goede engelbewaarder had 'm. Een paar centimeter meer naar links of rechts en ik had een lijkwagen mogen bellen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Bij file op een snelweg mag een motard filteren tussen de file ... die gebeurt tussen de twee meest links gelegen rijstroken, in het geval van drie rijstroken dus tussen de tweede en de derde.
                        De logische plek is het midden van je rijstrook ... alvast niet voor een motard.
                        En bij file wordt het sneller rijden dan andere voertuigen niet aanzien als inhalen.
                        Ik rijdt niet met de motor, dus voor mij is de meest logische plek het midden van de rijstrook.
                        En wat zou hiervan "Er is ook nog altijd een verschil tussen in een file rijden, en normale "omstandigheden"." de betekenis geweest zijn.
                        Waarschijnlijk dat je in de file sneller rijden niet als inhalen moet aanzien ...

Ik ben zelf niet jaloers op een motorrijder die zich een weg door een file baant. Dus van mij mag die gerust door. Maar ik zit ook niet continu in mijn spiegel te kijken, of er eventueel zo tweewieler zou willen passeren...
                        Maar als je bv ziet hoe weinig mensen in België al weten wat de betekenis van ritsen is... De meeste denken nog altijd dat die gasten die het wel juist doen, dikke egoïsten zijn... Soms zou je inderdaad denken dat ze hier de rijbewijzen uitdelen bij een tonnetje waspoeder .
                        Groeten,

Polleke

Comment

Ik snap ook niet hoe die op een moto past met zijn staart tussen zijn benen ... of het moet miniem zijn en niet storen.
                          Als ik je avatar zie begrijp ik niet hoe je met zo een kop in een helm raakt? Of zet je een emmer op misschien?

Comment

wat een geweldig topic dit , erg leuk te lezen haha

het enige waar ik me aan stoor en echt erg aan stoor zijn de zondagse wielertoeristen die in groep zonder enig respect voor andere de weg onveilig maken, geen enkel verkeersreglement respecteren, en denken dat heel de weg van hun alleen is want .....zij zijn "wielertoeristen", verder zijn het meestal ook de meest degoutante mensen uit de maatschappij ....daar ben ik zeker van!

met motor rijders geen probleem , zelfs heb ik er wat respect voor als ik zie hoe automobilisten soms rijden op de baan....je zou schrik hebben om je met een motor te verplaatsen....(nee ik ben geen motorrijder)
                            http://www.jvs-photography.be/

Comment

[Mod] toch nog even volgend bericht herinneren (er zijn ervoor al enkele gebannen)
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

[Mod]

Als het niet op een beschaafde manier kan, ........ dan maar een slotje er op.

SW
                                Mvg,
                                SW
                                BD1071BE

Comment

Working...
                                X