Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luminus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Luminus

Oorspronkelijk geplaatst door Albert.m Bekijk bericht
    Ben aangesloten bij Ecopower. Groene stroom en een vaste prijs van 0,19 € (of 0,18 in 2010) per kWatt.
    Ondertussen "een beetje" duurder: http://www.hbvl.be/limburg/ecopower-...2-procent.aspx

Comment

Niemand Nuon? Is wat bij ons momenteel het goedkoopste geeft.

Ik huiver allen wat bij de kleine lettertjes van Electrabel met contradictorische artikels in hun contract. Er staat voor contracten 1 jaar moeten ten laatste 3 maanden voor einde contract opzeggen. Terwijl dan verder staat dat bij contracten van 1 jaar een boete wordt opgelegd van 75 euro als je gedurende de laatste 6 maanden van je jaar een opzeg doet. Doe je dat tijdens de eerste 6 maanden betaal je blijkbaar nog meer.
      Ze spreken elkaar tegen dus. Iemand die meer weet hierover?

Ik blijf wat 'angstig' om over te stappen, vooral omwille van de vele kleine lettertjes die vaak niet duidelijk zijn.
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Voor wat het waard is, ben tevreden klant van Lampiris. 100% groen, en heel vriendelijke limburgers aan telefoon.
        Ik heb gewoon mijn laatse factuur opgestuurd, en gevraagd om tijdig om te zetten.
        Ik kreeg dan een formulier terug, en zij hebben alles netjes geregeld met destijds Essent. Contract verviel in augustus, maar in januari kon ik alles regelen, en op 1 augustus is alles properkes omgezet.

Gewoon eens bellen met je gewenste leverancier. Zeg dat je geen boetes wil. Als ze moeilijk doen, kies je gewoon een andere leverancier. Er zijn er genoeg. Als ze een overstap niet makkelijk kunnen regelen verdienen ze je niet als klant.

Comment

FWIW ... Lampiris is zelfs te beroerd om te antwoorden op mijn emails. Als potentieel nieuwe klant wil dat voor mij wel iets zeggen hoor
          Vreemd genoeg is Electrabel de enige die echt de moeite doet om mijn dosier correct af te handelen rekening gehouden met alle parameters voor een nieuwe CV installatie .. go figure!! .. helaas zijn hun prijzen knudde ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Voor wat het waard is, ben tevreden klant van Lampiris. 100% groen, en heel vriendelijke limburgers aan telefoon.
            100% groen? Hoe werkt dat dan? Ze zeggen dat ze bijna 21% van hun energie uit waterkracht centrales halen. Ik weet dat er een waterkrachtcentrale bij de watervallen van Co is, maar daar wordt toch behoorlijk vals gespeeld. Ik denk wel niet dat die van Lampiris is.

Comment

Working...
            X