ik zou graag een imac i5 quad-core kopen maar de 27 inch versie kan ik niet gebruiken omdat ik daar de plaats niet voor heb. Weet er iemand of de 21.5 inch versie ook te krijgen is met een quad-core en wat hiervan de prijs is?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
iMac i5 quad-core
Collapse
X
-
-
Re: iMac i5 quad-core
Oorspronkelijk geplaatst door wilburke Bekijk berichtik zou graag een imac i5 quad-core kopen maar de 27 inch versie kan ik niet gebruiken omdat ik daar de plaats niet voor heb. Weet er iemand of de 21.5 inch versie ook te krijgen is met een quad-core en wat hiervan de prijs is?
Alles is netjes op hun site te vinden hoor
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
-
Dank u. Ik had de 500GB HD gekozen maar blijkbaar kan je bij dit model geen i5 kiezen, alleen bij de 1TB.
De 21.5 inch i3 500 GB kost €1229 t.o.v. €1709 voor de i5.
Vind je die meerkost verantwoord of zou het basismodel volstaan om PS & LR te gebruiken?Last edited by wilburke; 25 maart 2011, 09:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtGewoon even bij Apple kijken, de 21.5 inch i3 3.6 kiezen, en dan als optie naar de i5 gaan, komt er 180 Euro bij !
Alles is netjes op hun site te vinden hoor
Mark
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk berichti5 bestaat in dual & quad core. Aan gezien bij de 27" expliciet quad core staat, vermoed ik dat die i5 bij de 21" dual core zijn.
Ik zou in elk geval niet een dergelijke meerprijs betalen, ik ben van het principe dat ik net de iets lagere specs neem omdat de top of the line belachelijk veel duurder is meestal, en voor die paar % extra wil ik gewoon niet zoveel betalen.
Net daarom heb ik op de valreep nog een iPad gekocht omdat de extra's van de iPad2 de meerprijs niet waard zijn voor mijn toepassing.Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wilburke Bekijk berichtDank u. Ik had de 500GB HD gekozen maar blijkbaar kan je bij dit model geen i5 kiezen, alleen bij de 1TB.
Vind je die meerkost verantwoord of zou het basismodel volstaan om PS & LR te gebruiken?
Aan jou om uit te maken of je dit wil uitgeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wilburke Bekijk berichtDank u. Ik had de 500GB HD gekozen maar blijkbaar kan je bij dit model geen i5 kiezen, alleen bij de 1TB.
Vind je die meerkost verantwoord of zou het basismodel volstaan om PS & LR te gebruiken?Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtDat is een meerkost van bijna 50% om 'iets' sneller te zijn ... ik zou het er niet aan geven eerlijk gezegdCanon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtOok de rest van de configuratie is anders .. niet enkel de CPU.Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Comment
-
-
Hoe heet dat, diminishing return of iets dergelijks ?Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Comment
Comment