Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roger Waters

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Roger Waters

Zijn er hier leden die op maandag 11/4 naar "The Wall" in Arnhem gaan? Ik ga met mijn zoon en heb 2 plaatsen vrij in de auto. Met de dure benzine en dieselprijs is samen rijden een goede keuze.
    Ben van de regio Aarschot.
    Comfortably numb with my Pentax

Re: Roger Waters

Naar Arnhem??? Ik ga naar het sportpaleis kijken
    Homo Sapiens Pentaxiensis

Comment

wish I could be there
      Groeten
      Dirk

Comment

Ik ben op vakantie tijdens het Sportpaleis concert. Vandaar.
        Comfortably numb with my Pentax

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ddenolf Bekijk bericht
          wish I could be there
          Neen 't is "wish you were here". Ken Uw klassiekers

Mvg,

J.

PS Ik durfde bovenstaande opmerking maken door "the bravery of being out of range"

PPS ja ik ben een kenner.
          http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
            Naar Arnhem??? Ik ga naar het sportpaleis kijken
            Ik niet, ik ga binnen in het sportpaleis zitten en dan naar Roger kijken
            Naar het sportpalijs kijken kan ook vanaf de autostrade.

succes met vinden, vrees wel dat de meeste Belgen in A'pen zullen gaan kijken.

Comment

Ook hier A'pen met eerste klas plaatsen, ik had de allereerste tickets van het concert (pre pre-sales ): 2, Row 1, Seat(s) 5, 6, 7, 8
              Ik kijk er nu al naar uit, yummie

Comment

Als het weer zo goed is als de vorige keer, dan zullen jullie een knap staaltje vakmanschap voorgeschoteld krijgen!!
                Veel plezier

Comment

Ik hoorde dat het tijdens het concert toegelaten is om te fotograferen en dat dit ook wordt afgeroepen vlak voor het concert begint, zolang je maar geen gebruik maakt van je flits. Klopt dit ?
                  (Het valt me wel op dat er veel filmpjes op YT staan die met een digitale spiegelreflex zijn gefilmd).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iggy p Bekijk bericht
                    Ik hoorde dat het tijdens het concert toegelaten is om te fotograferen en dat dit ook wordt afgeroepen vlak voor het concert begint, zolang je maar geen gebruik maakt van je flits. Klopt dit ?
                    (Het valt me wel op dat er veel filmpjes op YT staan die met een digitale spiegelreflex zijn gefilmd).
                    Laatst bij Fleetwood Mac hadden we zitjes op de eerste rij voor 't podium.
                    Een kwartiertje voor 't concert begon kwam een roadie naar ons toe en vroeg of we bij het begin wilden opstaan en voor het podium wat enthousiast wilden gaan doen. "Kwestie van de sfeer erin te brengen". Wij stemden in en vroegen langs onze neus weg of we dan ook wat foto's mochten maken...
                    Dat was geen enkel probleem, "Lindsey heeft niet liever" was het antwoord
                    Roger is natuurlijk Lindsey niet, maar dikwijls heb je volgens mij de meeste problemen met omhoog gevallen broekventjes met de kapsones van would-be-superster.
                    "Gevestigden" vallen daar niet zo over.
                    Dus M.i. zal dat geen probleem zijn.
                    Last edited by dréten; 20 mei 2011, 07:44.

Comment

Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

via het officiële kanaal toch een 'njet'

Comment

Vanavond:

We just wanted to remind you that Roger Waters' The Wall Live performance at Sportpaleis in Antwerpen, Belgium, is scheduled for Friday, May 27, 2011. For this show, the following seat(s) have been assigned to you: 2, Row 1, Seat(s) -, -, -, -.
                        Yummie yummie

Comment

knal vanvoor! $$$$$$

Geniet ervan :-)

Comment

Wel, het was gewoonweg schitterend. Inderdaad op de eerste rij in het midden.
                            Roger Waters heeft het gewoonweg schitterend gedaan, de show was perfect, cutting edge technologie, prima geluid met de alom gekende stemgeluid.
                            Ik ga niet verklappen wat er allemaal in de show gebeurt daar er morgen nog een concert is in A'pen.

Comment

Wish I could've been there.
                              Was te laat om een kaart te bestellen. Laatste keer dat ik RW gezien heb, is alweer enkele jaartjes geleden. Wacht nog steeds op die show op DVD. (Heb nu enkel "In the Flesh").
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                              X