Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roger Waters

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Roger Waters

Het was een fantastisch concert. Geluidskwaliteit was subliem. Niet te geloven dat in een betonnen bunker als het sportpaleis het geluid zo glashelder was. Visueel spektakel was van een eenzaam hoog kwalitatief niveau.
    Minpunt is die vreselijke zitaccomodatie in het sportpaleis: afgeleefde, veel te kleine stoeltjes op maat gemaakt voor kabouters
    Homo Sapiens Pentaxiensis

Comment

Re: Roger Waters

Ik vond het iets teveel show en te weinig 'old school' concert, zat op 'medium' plaatsen, in de tribune aan de zijkant (€70) en er hing een reeks boxen voor het middelste scherm, geluid was goed maar doordat ik aan de zijkant zat niet wauw, subliem.
      Bij APFS zat ik wel in't midden en ervoer ik alles wel 'beter'.
      Het 'wall' concept stak me de laatste 4 nummers van het 1e deel enorm tegen, ik ben als concertfotograaf misschien te gefocust op de muzikanten maar dat vond ik dus zéér spijtig dat je ze niet meer zag staan en dus op een muur met (zeer indrukwekkende) lichtshow moest staan kijken. Het verhuizen van 't podium voor 'the wall' in het 2e deel was dan een goeie zet. De kindjes die hun schoolfeestdansje deden vond ik écht niet goed, mij verteder je niet op een rockconcert met wat links rechts pasjes. Dan nog liever 3 zangeressen met een hemelse stem dan het opgenomen koor ertussen steken.
      Enneuh, al die mooie 'no war' boodschappen vind ik allemaal goed en wel, maar hoeveel € van mijn ticket gaan er naar Roger en hoeveel naar dat trieste negerke dat geprojecteerd werd?

Comment

Working...
      X