Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Architect eist geld voor foto's MAS Antwerpen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Architect eist geld voor foto's MAS Antwerpen

Ik neem foto's van wat ik wil, ik heb 2 ogen gekregen en die gebruik ik ook. Wat een hoop onzin, iemand zijn foto stelen is wat anders, maar ocharme zelfs een foto maken zo bijna niet meer mogen.

Comment

Ik neem gewoon foto's van de wolken. Het mas staat daar toevallig ook op
      Nikon D90

Comment

als je fotos van BV's publiceert online, kun je daar ook problemen mee hebben ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PurePhotography Bekijk bericht
          als je fotos van BV's publiceert online, kun je daar ook problemen mee hebben ?
          ik dacht dat hier ergens in een van de fora een sticky was met meer uitleg ivm portretrecht enz.. lees dat eens na

denk dat je in de praktijk pas echt problemen zal krijgen als je bv's in minder positieve omstandigheden publiceert of fotos die echt in de prive-sfeer zitten (bv vanop straat bij hen thuis naar binnen kijken)
          Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk bericht
            ........

denk dat je in de praktijk pas echt problemen zal krijgen als je bv's in minder positieve omstandigheden publiceert of fotos die echt in de prive-sfeer zitten (bv vanop straat bij hen thuis naar binnen kijken)
            dacht dat dat juist de kunst was, en foto,s die het meeste opleveren voor de paparazzo.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dat artikel vertelt eigenlijk geen nieuwigheid, het herhaalt enkel wat er in de wetgeving staat ivm auteursrechten.

Is dat een probleem? Neen.
              Maak gerust een foto voor eigen gebruik, zolang je niet gaat publiceren of openbaar maken is er niets aan de hand. Wil je toch iets publiceren, doe dan gewoon een aanvraag of dat toegestaan is en onderhandel eventueel over het gevraagde bedrag.
              Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Working...
              X