Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oplichters die dromen van jonge meisjes uiteen doen spatten.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Oplichters die dromen van jonge meisjes uiteen doen spatten.

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
    Ach "eventueel",... meer bepaald op voorwaarde dat je niet van Turkse afkomst bent! Dat werd hier gezegd.
    Neen man, je bent volledig verkeerd. Wees misschien maar al blij dat je nog van toeten of blazen weet....!!!

Je zal maar zelf slachtoffers in huis hebben van , in mijn geval, sexuele delicten.
    Waarbij de slachtoffers (na de rechterlijke uitspraken) dan "als seuten" door "de gemeenschap" worden aanzien! De veroordeelden daarentegen.....

'k Ga er over zwijgen en je in je mening laten...maar 'k hoop dat je er een les uit trekt.

NB wat heeft "G..V..D..." dat Turks daar nu mee te zien!!! Zijn da misschien mensen, meisjes, die je aan hun lot moet overlaten!! Amaai mijn kl..n man.
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
      Neen man, je bent volledig verkeerd. Wees misschien maar al blij dat je nog van toeten of blazen weet....!!!

Je zal maar zelf slachtoffers in huis hebben van , in mijn geval, sexuele delicten.
      Waarbij de slachtoffers (na de rechterlijke uitspraken) dan "als seuten" door "de gemeenschap" worden aanzien! De veroordeelden daarentegen.....

'k Ga er over zwijgen en je in je mening laten...maar 'k hoop dat je er een les uit trekt.

NB wat heeft "G..V..D..." dat Turks daar nu mee te zien!!! Zijn da misschien mensen, meisjes, die je aan hun lot moet overlaten!! Amaai mijn kl..n man.
      Bij mijn weten is de met naam genoemde firma niet veroordeeld voor sexuele delicten.
      En die Turkse afkomst werd hier onterecht in de overweging meegenomen of de ouders al dan niet moesten worden verwittigd. Niet door mij, integendeel.

Comment

Bij mijn weten is de met naam genoemde firma niet veroordeeld voor sexuele delicten.
        En die Turkse afkomst werd hier onterecht in de overweging meegenomen of de ouders al dan niet moesten worden verwittigd. Niet door mij, integendeel.
        Heb ik misschien gezegd dat genoemde firma veroordeeld is voor ...gelijk entwa....?
        Heb ik ergens gesproken over "een bepaalde afkomst"...?

Ik neem het enkel op voor het feit dat de goedbedoelde vraag en daad van de topic starter weeraleens zich tegen hem keert in de reacties.

Niet kronkelen gelijk een serpent....

Dit is mijn laatste reactie op dit alles.
        Nogmaals proficiat aan TS voor zijn/haar initiatief.
        perman

Comment

Poza, je beheerst als geen ander de kunst om een topic uit de hand te laten lopen.
          Volgens mij ben je gewoon een linkse stokebrand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
            Heb ik misschien gezegd dat genoemde firma veroordeeld is voor ...gelijk entwa....?
            Heb ik ergens gesproken over "een bepaalde afkomst"...?
            - Het ging hier over een bepaalde vermeende oplichter, toen jij die in één adem over dezelfde kam kwam scheren als veroordeelde seksuele delinquenten.
            - Ja, als nadere bijzonderheid zelfs. En terecht, want een ts die zijn enige burgerplicht verzaakt door niet naar de politie te stappen met bewijzen van zijn zware beschuldiging, én voogden niet verwittigt om de verkeerd redenen, én hier onbewust een soort van gerichte wraakactie op touw komt zetten door namen te noemen, kan zich weleenswaar van geen kwaad bewust zijn, maar dan zijn wij er om hem te leren toeten en blazen in een beschaafde rechtstaat, die niet per se de onze is.

Comment

Oplichterij is zware beschuldiging. Als die consumentenorganisatie bewijzen heeft zal ze die wel doorgeven.
              Ik was hier zelf slachtoffer van oordelen over foto's die ik niet had aangeboden. Ge moet u niet inbeelden dat ik dat zomaar slik.
              Jij mag (moeilijk) slikken, ik slik daarentegen niet

Comment

- Het ging hier over een bepaalde vermeende oplichter, toen jij die in één adem over dezelfde kam kwam scheren als veroordeelde seksuele delinquenten.
                - Ja, als nadere bijzonderheid zelfs. En terecht, want een ts die zijn enige burgerplicht verzaakt door niet naar de politie te stappen met bewijzen van zijn zware beschuldiging, én voogden niet verwittigt om de verkeerd redenen, én hier onbewust een soort van gerichte wraakactie op touw komt zetten door namen te noemen, kan zich weleenswaar van geen kwaad bewust zijn, maar dan zijn wij er om hem te leren toeten en blazen in een beschaafde rechtstaat, die niet per se de onze is.
                Een goede raad.....'t scholeken herdoen.....en beginnen in de kleuterklas.....

daar leert men al met beginnend lezen....'t zou jou van pas kunnen komen..zeker opletten als het komt bij begrijpend lezen...

NB: 'k heb geen paard. Je kan me er dus ook niet opzetten. En als ik dan al ergens opkruip zal het eerder op een barkrukje zijn.
                perman

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  Poza, je beheerst als geen ander de kunst om een topic uit de hand te laten lopen.
                  Volgens mij ben je gewoon een linkse stokebrand.
                  Deze menigswissel is nog nauwelijks begonnen: we wachten op jouw bijdrage.
                  Et pour Santana, la meme chose.

Comment

Deze menigswissel is nog nauwelijks begonnen: we wachten op jouw bijdrage.
                    Et pour Santana, la meme chose.
                    Sommige mensen zijn nu 1x vederlicht en het niet waard een discussie mee te voeren. Er is hier iemand die volgende in zijn handtekening heeft staan:
                    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience

Laat ik me alvast niet tot het Poza niveau afdalen door in discussie te gaan en er hoofdschuddend bij denken: spijtig maar de Poza fabricagefout is te groot om nog een volwaardig exemplaar te worden.
                    Tot zover mijn bijdrage tot deze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                      Laat ik me alvast niet tot het Poza niveau afdalen door in discussie te gaan
                      Ook dat is je goed recht. Maar wat kom je hier dan doen, behalve beledigen.
                      Even begrijpend samenvatten ondertussen:
                      De bedoeling was hier een waarschuwing met lange tenen te doen uitgaan over een bedrijf dat ook bij een consumentenorganisatie al jaren ter discussie staat.
                      De ts gaat volgens mij echter over de schreef door gewag te maken van een misdrijf, met name oplichterij. Dit forum is niet bevoegd dat vonnis te vellen.
                      Daarbij overwegen we of we voogden van slachtoffers anders moeten benaderen indien ze van Turkse afkomst zijn.
                      Volgens mij niet. ik ken een pak rechtse (vDaele spreekt over "vuile") Turken die blij zouden zijn als je hun in vertrouwen neemt, zonder hun evenwel ter goeder trouw, maar vooral uit slechte gewoonte, verder te discrimineren.

Comment

Topic houdt geen steek meer zonder origineel bericht.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Vind ik ook en als TS er niks op tegen heeft (ik hoor het wel) gaat er dan nu een smotje op.

Red Falcon
                          Moderator

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                          X