Mijn bedoeling was hier een waarschuwing te doen uitgaan over een discutabel bedrijf dat ook bij een consumentenorganisatie al jaren ter discussie staat, maar sommigen hier denken zonder feitenkennis de zaak om te draaien vandaar dat ik hier verder niet meer op in wil gaan.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oplichters die dromen van jonge meisjes uiteen doen spatten.
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: Oplichters die dromen van jonge meisjes uiteen doen spatten.
Inderdaad heel erg dat zo'n oplichters maar rustig verder kunnen doen...
Het ergste daar nog aan -in de meeste gevallen- is, dat wanneer je dat aan zo'n jonge meisjes probeert duidelijk te maken dat ze je niet eens geloven. Ze moeten -jammer genoeg- vaak eerst met hun kop tegen de muur lopen eer ze het willen inzien...
Mvg,
Frederic
-
Ik ben zelf nog vrij jong, maar dit vind ik toch al te serieus om niet aan de ouders te vertellen. Met wat begrip, nemen ze het haar niet eens kwalijk.
Er mogen vast verdere stappen tegen ondernomen worden.
Waarom kan er niet met een soort keurlabel gewerkt worden 'erkende fotograaf' of zoiets.
misschien wat kort door de bocht, maar er mag wel iets aan veranderen.
Dit gebeurt al jaren en er verandert niets aan de situatie.Nikon D7000 en wat lenzen.
http://500px.com/Kevin_Bronckaerts
Comment
-
Nadat ik de de post geopend had bleek dat deze verkeerd geadresseerd was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk berichtIk ben zelf nog vrij jong, maar dit vind ik toch al te serieus om niet aan de ouders te vertellen. Met wat begrip, nemen ze het haar niet eens kwalijk.
.
Ik had mijn telefoonnummer met de medeling dat er een poststuk van haar bij mij lag aan haar buren gegeven. Zij had liever niet vanwege haar ouders dat ik het pakket bij hen aan de deur zou afgeven, dus ze heeft het bij mij opgehaalt: zij blijkt toch ouder te zijn dan dat ze lijkt.
Comment
-
-
dus toch nog een redelijke fotograaf?Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk berichtDe redenen dat ik de ouders niet heb ingelicht is dat zij van Turkse afkomst is en daar ben je minder zeker van hoe de familie reageert.
Ik had mijn telefoonnummer met de medeling dat er een poststuk van haar bij mij lag aan haar buren gegeven. Zij had liever niet vanwege haar ouders dat ik het pakket bij hen aan de deur zou afgeven, dus ze heeft het bij mij opgehaalt: zij blijkt toch ouder te zijn dan dat ze lijkt.
Je verkeert daarbij in goed gezelschap: onlangs hebben een paar politici ongestraft zelfs publiek gereageerd op de inhoud van mails die niet voor hun waren bedoeld.Last edited by Poza; 19 maart 2011, 10:05.
Comment
-
Ik denk dat je zelf met een dubbel gevoel zou reageren in zo een situatie.
Ik zou zelf ook niet weten wat doen.Nikon D7000 en wat lenzen.
http://500px.com/Kevin_Bronckaerts
Comment
-
Eigenlijk is dit wel eigenaardig he...
Weeral eens krijgt de topic starter (die het goed meent) het deksel op de neus.
en als je de reacties leest ....is het antwoord "laat maar oepen en toepen en kijk niet achterom".Waar bemoei jij je mee?
Automatish komt daarbij, je hebt "dit en dat" al op voorhand misdaan...en mocht er daarna iets mislopen dan is het waarschijnlijk wel waarom heeft die niet gereageerd want die wist er toch al van.....!!!
Eigenaardige kerels zijn de meeste mensen van tegenwoordig!! Veel blabla maar weinig of zelfs geen verantwoordlijkheid.
Proficiat aan TS die even nadenkt en (volgens mij) gewoonweg raad vraagt aan (serieuze) mensen.
De verantwoordelijken (zij die hun kinderen op een verantwoorde manier willen opvoeden) mogen van mij gerust hun antwoord sturen.
Ik "probeer" dit alvast met mijn gasten op een goei manier.
Profiaciat, dat je die persoon alvast op een goei manier, op de juiste weg hebt gezet.perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk berichtEigenlijk is dit wel eigenaardig he...
Weeral eens krijgt de topic starter (die het goed meent) het deksel op de neus.
en als je de reacties leest ....is het antwoord "laat maar oepen en toepen en kijk niet achterom".Waar bemoei jij je mee?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk berichtMijn bedoeling was hier een waarschuwing te doen uitgaan over een discutabel bedrijf dat ook bij een consumentenorganisatie al jaren ter discussie staat, maar sommigen hier denken zonder feitenkennis de zaak om te draaien vandaar dat ik hier verder niet meer op in wil gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk berichtOplichterij is strafbaar, en moet niet bij serieuze maar bij bevoegde instanties worden aangegeven. De TS komt hier echter foto's afkeuren zonder dat die ter beoordeling werden aangeboden.
Het zal "jouw kind" maar wezen ....
Wees blij dat er nog mensen zijn die je eventueel op de hoogte zouden brengen van allerhande rancuneuze zaken waar jouw kinderen bij betrokken zouden zijn... en trouwens, ik dacht dat het in eerste instantie niet ging over de foto's zelf maar over het ganse gebeuren.
Soit..van mijn part mag je je eigen dunk (gedacht) blijven houden.
Zie je wel dat de Topic-Starter het ongelijk in zijn schoenen krijgt...daar gaat het bij mij over in dit topic.
Alhoewel hij het heel goed meent!!!perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtGeen zorgen Binnenuit, zo kennen we Poza hier. Superman, kan alles, weet alles, kan niet tegen een wederwoord en zoals je al vermoed: overtuigd van zijn eigen gelijk zonder zich in een ander zijn situatie te kunnen inbeelden.
Ik was hier zelf slachtoffer van oordelen over foto's die ik niet had aangeboden. Ge moet u niet inbeelden dat ik dat zomaar slik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk berichtWees blij dat er nog mensen zijn die je eventueel op de hoogte zouden brengen van allerhande rancuneuze zaken waar jouw kinderen bij betrokken zouden zijn...
Comment
Comment