Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik zag dat je de duurdere versie's van een ipad ook kan gebruiken als GPS, voordelen mooi groot beeld, maar bestaan er dan ook bevestigingsmiddelen om deze in je wagen vast te zetten ?
Ik zag dat je de duurdere versie's van een ipad ook kan gebruiken als GPS, voordelen mooi groot beeld, maar bestaan er dan ook bevestigingsmiddelen om deze in je wagen vast te zetten ?
Iemand ervaring ?
ik heb het onlangs nog eens gedaan, ipad + navigon en tomtom. Je moet al een grote wagen hebben om hem weg te krijgen.... bij mij stond ie gewoon centraal tegen mijn dashboard. niet te doen :-(
Brodit heeft een mooie steun.
Ik heb een GPS in de wagen maar de iPad kan mooi dienst doen als routekaart.
Je kan heel ver uitzoomen - in tegenstelling tot de GPS in de wegen - tot je grote stukken van je traject ziet, en zo ook de route die je gaat afleggen en de steden erop.
Een soort "veredelde" landkaart dus, maar dan zonder de plooien en kreukels
En ze beweegt nog mee ook ...
Comment