Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een luxeprobleem: confortabele autozetel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: een luxeprobleem: confortabele autozetel

niet akkoord,

ik kijk eerst waarvoor ik een auto gebruik, dus grootte en motorisatie zijn belangrijk. In dat opzicht spelen een passat en een a4 of een bmw 3 al in een andere klasse de passat is namelijk veel groter. Qua motoren kan je bij allemaal je ding vinden.

Dan betrouwbaarheid, esthtiek en afwerking (dus geen fransen enz voor mij omwille dat ik ze niet goed afgewerkt vindt en ook niet mooi en Japanners vind ik ook niet mooi)

Dan pas komen opties en prijs aan bod.

En prijzen vergelijken van een basismodel enerzijds en een high end uitvoering anderzijds is appelen met peren vergelijken zoals ik al zei. I rest my case.

Comment

Re: een luxeprobleem: confortabele autozetel

Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
      niet akkoord,

ik kijk eerst waarvoor ik een auto gebruik, dus grootte en motorisatie zijn belangrijk. In dat opzicht spelen een passat en een a4 of een bmw 3 al in een andere klasse de passat is namelijk veel groter. Qua motoren kan je bij allemaal je ding vinden.

Dan betrouwbaarheid, esthtiek en afwerking (dus geen fransen enz voor mij omwille dat ik ze niet goed afgewerkt vindt en ook niet mooi en Japanners vind ik ook niet mooi)

Dan pas komen opties en prijs aan bod.

En prijzen vergelijken van een basismodel enerzijds en een high end uitvoering anderzijds is appelen met peren vergelijken zoals ik al zei. I rest my case.
      Ik denk dat voor de meeste mensen een auto een redelijke hap uit het gezinsbudget is, en dat zij dus eerst eens nagaan welk budget beschikbaar is, en dan eens wat ze daarvoor kunnen kopen.
      Maar iedereen zal z'n prioriteiten hebben zeker...
      En wat die Passat betreft : hij speelt in een grotere klasse, en is goedkoper, zelfs in z'n duurste afwerking : dat kan niet anders dan een "goeie" koop zijn, hé .
      De Passat is trouwens een auto die al heel z'n loopbaan een specialeke is, en tussen de categoriën in jongleert.

Een Passat met een A1 vergelijken is nog veel meer appelen met peren vergelijken. Hoe je daarop kan uitkomen is me nog altijd een raadsel.
      Groeten,

Polleke

Comment

Working...
      X