Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft z'n foto's geparkeerd bij fotopic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie heeft z'n foto's geparkeerd bij fotopic

Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
    Ieder zijn ding denk ik dan hé, geen enkel probleem hoor. Voor mij voldeed die “Foto Galerij” gewoon niet.
    Zou alleen je reactie eens willen zien/horen als ze een foto van jou ergens gebruiken/publiceren zonder enige toelating.
    Met die min of meer 300kb zullen ze niet veel doen, en de wereld kan ik niet controleren
    ('k zou wel willen ) want mocht er eentje gestolen worden, en ik zou het via derde vernemen,bv van mensen hier op het forum,dan is het enige wat ik kan doen als het al mogelijk is, hen te bedanken voor het gebruik, Ik begrijp best dat het voor iemand zijn brood is het véél gevoeliger ligt,groetjes guido.
    Last edited by guido.g; 28 april 2011, 14:48.
    https://ggpics.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
      Zou alleen je reactie eens willen zien/horen als ze een foto van jou ergens gebruiken/publiceren zonder enige toelating.
      Ik vrees dat ik je moet teleurstellen want dit kan vanop eender welke hosting. Het is nu eenmaal een feit dat die image wordt gedownload
      door de browser en dus evengoed kan worden opgeslagen.
      Enige beperking i.v.m. rechtermuisklikken enz kan wel zeer gemakkelijk worden omzeild door iedereen met beperkte technische achtergrond
      (type: installeer de juiste firefox extension enz).
      Voor zover ik weet is de enige methode die nog een beetje werk vraagt een 'presentatie' via flash en zelfs dan zijn er nog manieren
      zat om aan je foto te raken, zoals gezegd dus met meer moeite (lees: meer dan de gemiddelde persoon zal doen).
      Have fun!
      EOS 50D - EF-S 18-55 f/4-5.6 IS - Sigma 18-50 EX f/2.8 - EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - Sigma 10-20 EX f/4-5.6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Kan je vanuit die website foto's posten op het forum?
        Worden de foto's weergegeven in het formaat dat je zelf kiest, of worden ze geresized?
        Komt er automatisch een witte rand rond de foto's, of heb je die er zelf rond gezet voor je de foto's online hebt gezet?
        Ik host mijn foto's ook bij One.com en ben daar zeer tevreden over.
        Indien je je foto's upload via bestandsbeheer(werkt enkel via ie) of beter nog, via een FTP-manager (is dat het juiste woord?) zoals bv. Filezilla worden die niet geresized.
        Persoonlijk gebruik ik dan JAlbum om het album aan te maken. Maar de foto's zelf staan bij One.com. Werkt prima.
        En linken naar die foto's werkt perfect.
        De fotoalbum-software van One.com zelf zou ik niet direct gebruiken.

Groeten,
        Geert
        Last edited by Appendix; 28 april 2011, 16:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door malavon Bekijk bericht
          Ik vrees dat ik je moet teleurstellen want dit kan vanop eender welke hosting. Het is nu eenmaal een feit dat die image wordt gedownload
          door de browser en dus evengoed kan worden opgeslagen.
          Enige beperking i.v.m. rechtermuisklikken enz kan wel zeer gemakkelijk worden omzeild door iedereen met beperkte technische achtergrond
          (type: installeer de juiste firefox extension enz).
          Voor zover ik weet is de enige methode die nog een beetje werk vraagt een 'presentatie' via flash en zelfs dan zijn er nog manieren
          zat om aan je foto te raken, zoals gezegd dus met meer moeite (lees: meer dan de gemiddelde persoon zal doen).
          Idd. gelijk heb je, er is niets meer veilig op het net.
          kWeet het ben een goedgelovige ziel, nog een beetje naiëf op dit vlak.
          Maar er zal altijd wel een klein verschil zijn indien je de mogelijkheid bied of niet,
          zij die trachten te omzeilen maken zich schuldig.
          EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
          debruri.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
            En waarom niet,
            Veronderstel dat One.com ook over de kop gaat, of je wil gewoon je contract daar opzeggen. Dan kan je bij een andere provider helemaal van nul terug starten, aangezien je bij de eigen fotogallerij van one.com de foto's online beheert.

Bij gebruik van bv. JAlbum maak je off-line je album en laadt dit op.
            Gaat one.com failliet dan moet je enkel je lokaal aangemaakte album naar een andere provider uploaden, veel minder werk.

Plus; ik vind de eigen gallerij van one.com dikwijls nogal traag.

Groeten,
            Geert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht

Plus; ik vind de eigen gallerij van one.com dikwijls nogal traag.

Groeten,
              Geert
              Gisteren een mailtje gestuurd naar One.com vandaag al antwoord gekregen over het soms traag laden van de foto's in de galerij, vandaag gaat het stukken sneller,over service gesproken ! Als het goed is mag dat ook een keer gezegd en geschreven worden.grt
              https://ggpics.be/

Comment

Hier ook , betalende gedupeerde gebruiker met heel wat fotos
                En nu kiezen tussen smugsmug (.. basic of ....en zenfolio , tips altijd welkom ...)
                toffe bende die BD's
                Last edited by rexabe; 22 mei 2011, 13:07.
                [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

Comment

Ikzelf heb voor Smugmug gekozen en heb er geen spijt van,was wel een beetje werk aan om alles naar m'n hand te zetten.Gelukkig was er wel hulp hé Marcel.
                  Als je bij Smugmug een vraag stelt heb je binnen de 5 min een antwoord !!!
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Smugmug kan je gratis testen, en als je daarmee begint, dan heb je geen reden meer om nog verder te zoeken.
                    Eigenlijk ben ik blij dat Fotopic er niet meer is, anders zat ik nog altijd bij de veel te trage website die zelfs duurder was dan Smugmug.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

Ben hier reeds enkele dagen met nieuwe smug bezig, en moet toegeven Bart, je hebt gelijk. In begin wat zoeken hoe die subcategories etc..ect..te realiseren , maar geraak er wel.
                      Ben nu al tevreden van resultaat en snelheid , wat deels probleem was bij fotopic. Nu nog kiezen welke versie basic of ..power? Suggesties altijd welkom
                      toffe bende die BD's
                      [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door refibe Bekijk bericht
                        Ben hier reeds enkele dagen met nieuwe smug bezig, en moet toegeven Bart, je hebt gelijk. In begin wat zoeken hoe die subcategories etc..ect..te realiseren , maar geraak er wel.
                        Ben nu al tevreden van resultaat en snelheid , wat deels probleem was bij fotopic. Nu nog kiezen welke versie basic of ..power? Suggesties altijd welkom
                        toffe bende die BD's
                        suggestie : bij power heb je 'rechterklikbescherming' van je foto's dus als dat belangrijk is voor jou, voor mij wel, dus daarom heb ik dat genomen
                        Groetjes Vicky

Comment

Ook ik zit ondertussen bij Smugmug en ga er mee verder. tevreden dus !

BRABO archief
                          Reisverhalen
                          BRABO archief
                          Shipping Containers

Comment

Bedankt Vicky , heb zelfde keuze gemaakt . Jammer dat op mijn windows 7 64bit machine java niet wil draaien voor uploaden van foto's .
                            toffe bende die BD's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door refibe Bekijk bericht
                              Bedankt Vicky , heb zelfde keuze gemaakt . Jammer dat op mijn windows 7 64bit machine java niet wil draaien voor uploaden van foto's .
                              toffe bende die BD's
                              Hier bij mij werkt dat wel, gebruik meestal firefox 4, maar werkt ook met Internet explorer 9 als je de volgende 2(zie links) installeerd: http://java.com/en/download/windows_....jsp?locale=en

Heb ook de smugmug power versie, voor rechterklikbescherming en vooral de aanpassingen die je kunt doen met de power versie aan je site.
                              Nikon body's plus wat Nikkor glas.
                              Nieuwe website: http://verschuerensphotos.smugmug.com/

Comment

Ik vrees het ergste, nog steeds geen verandering bij Fotopic!?

Misschien is Jalbum iets?
                                Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                                Cybershot Photo Website!

Comment

Working...
                                X