Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft z'n foto's geparkeerd bij fotopic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie heeft z'n foto's geparkeerd bij fotopic

Of een van de talloze andere prima sites - Flickr, SmugMug, Zenfolio, 500px, PBase, DeviantArt, en ga zo maar door . Raar dat er inderdaad geen nieuws van is...
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
      Of een van de talloze andere prima sites - Flickr, SmugMug, Zenfolio, 500px, PBase, DeviantArt, en ga zo maar door . Raar dat er inderdaad geen nieuws van is...
      Tja nu maak je m'n keuze weer moeilijk
      Ik wil het beste en mooiste en het liefst gratis om m'n foto's te showen

PS. Ik heb al Webshots, bevalt goed, behalve al die reclame http://community.webshots.com/user/hereistom
      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
      Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
        Tja nu maak je m'n keuze weer moeilijk
        Ik wil het beste en mooiste en het liefst gratis om m'n foto's te showen

PS. Ik heb al Webshots, bevalt goed, behalve al die reclame
        Bij Fotopic hebben ze waarschijnlijk teveel gratis gedaan, daardoor zijn ze failliet gegaan.

Bij de meeste gratis websites hoort reclame, dat is een manier om aan geld te geraken om de boel draaiende te houden (maar bij Fotopic is dat toch nog mislukt).
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Slachtoffer van hun eigen succes...

Nu, bij pakweg Flickr zit je twee jaar (!) lang goed voor 33,56 euro (op dit moment). Da's nog geen 17 euro op een jaar en daarvoor mag je ongelimiteerd uploaden .
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

En is Jalbum goed en heeft iemand daar ervaringen mee?

Of Picasa Web Albums is dat wat?
            Last edited by HereIsTom; 15 augustus 2011, 20:10.
            Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
            Cybershot Photo Website!

Comment

Niemand?
              Cybershot Photo Website!

Comment

Working...
              X