Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het is niet mijn bedoeling om sluikreclame te maken maar ik begrijp niet
wat sommigen willen, denken en vooral doen
Bij One.com zit je voor een appel en ei veilig, goed en zonder zorgen.
(en een pak plaats)
Ik ben het levend bewijs
En je kan er nog een domeinnaam aanvragen.
Mijn websites draaien volledig op Fotopic... Heb er al meermaals quota bijgekocht. Is dus niet volledig gratis ! Ik hoop nog steeds dat het in orde komt, maar begin te twijfelen. er is al een nieuwe speler op komst PIKFU.COM. http://www.facebook.com/home.php#!/g...gid=2469105086
Ik heb een heleboel foto's geparkeerd bij Fotopic, en voor onze fotoclub heb ik er ook een album gemaakt.
Gisteren kreeg ik daarover al een mailtje, in dat album staan foto's die ze willen gebruiken in het berichtenblad van Rijkevorsel, maar ze kunnen er nu niet aan...
Een week geleden is mijn Fotopic-album over de 3.000.000 hits gegaan, dat was er misschien net iets teveel aan.
We kunnen alleen maar hopen dat alles terug in orde komt...
Ik heb een premium-account, ik heb dus betaald.
Het minste wat ze kunnen doen is hun betalende klanten op de hoogte houden van wat er aan de hand is.
Last edited by Black B@ndit; 11 maart 2011, 12:47.
Hier nog ene
Alhoewel het een storing? blijkt te zijn heb ik er toch een slecht gevoel over.
Photobucket is voor mij geen optie voor albums.
Zal eens de knoop moeten doorhakken en een account met domeinnaam bij One.com nemen, dan heb je een eigen plekje op het net.....probleem is dan die albums/foto's erop krijgen hé
EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires debruri.be
Comment