Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat moet hij doen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat moet hij doen?

In principe ... blablabla. Maar maak je geen illusies. Ook al worden ze op heterdaad betrapt, lopen ze heel waarschijnlijk de volgende dag terug op straat...
    Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
    And why do we fall, Bruce?

Comment

Gewoon naar de politie stappen, heb zelf paar weken terug ook zoiets gelijkaardig gedaan. De federale politie heeft me zelfs 2 maal terug gebeld om mij te bedanken

En security van shopping center kan ook geen kwaad.

Een paar jaar terug heb ik zo eens een autodievenbende ook aangegeven.
      Zat ik ze te achtervolgen terwijl ik de politie aan de lijn had Best wel spannende avond gehad hoor Kan je niet kopen in de cinema of pretpark.

Het is goed als mensen burgerzin hebben. We moeten elkaars materiaal een beetje beschermen.
      Als 1% van de bevolking da doe dan is het al 100x aangenamer leven.

Als iedereen er zijn kl....n aan veegt dan verrot heel de boel.

Comment

Gewoon niets doen.
        Als rechters over heel het land dieven, overvallers, verkrachters zomaar laten gaan, omdat ze te jong of nog liever de gegeerde procedurefouten als punt hebben...
        Uw burgerplicht, laat me niet lachen.
        bv;
        >>De 17-jarige man die maandagavond opgepakt werd na een mislukte overval op krantenwinkel Bygard Press in de Brusselstraat in Groot-Bijgaarden is inmiddels weer vrijgelaten..
        >>of het verhaal van de negen Roemeense koperdieven in Halle die onlangs werden vrijgelaten..
        >> Twee dieven uit Mongolie, die een kleine winkeldiefstal pleegde in de Stock Vermeersch, konden worden gevat. De winkeldetectieve achtervolgde ze en alarmeerde de politie. Ze verplaatsten zich met een auto met Nederlandse nummerplaat die niet was verzekerd. de dieven mochten na verhoor beschikken.
        >>Een 17-jarige jongman uit Seraing en de 16-jarige uit Luik pleegden 's morgens de gewapende overval op de AD Delhaize in Munsterbilzen. 'sAvonds waren ze alweer op vrije voeten. De jeugdrechter in Luik besliste namelijk om hen vrij te laten omdat er geen plaats was in een gesloten instelling voor Franstalige jongeren.

Moeten wij doorgaan, er zijn duizenden van deze wantoestanden, zelfs de minister van justitie stefaan De Clerck zegt dat er duizenden hun straf ontlopen.
        Vraag maar eens aan kassieres van bv.de Lidl en Aldi en nog veel meer, wat er gaande is !
        Dus, laat vader zijn foto's mooi bekijken en nog eens bekijken, maar geef ze niet door aan instanties die er niets mee (mogen ) doen.
        Beter naar een para militaire organisatie stappen, jammer dat er hier (nog)geen zijn.
        Klein kodakske

Comment

Ja, meehelpen aan de doofpot, dat is nog beter. Laten we allemaal in een hoekje janken? nog beter! Oh en ondertussen nog wat afgeven op de regering.

Comment

Ik zou het bewijsmateriaal aan de politie overmaken in de hoop dat het wat opbrengt.
            Als iedereen zo maar zijn gang mag gaan waar gaat het naar toe
            Beter een poging tot gerechtigheid dan niets
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

@Vroy
              Ik weet niet of ik nu moet lachten of huilen met je commentaar.

Comment

Ben eens benieuwd hoe je zelf zal reageren als jou nieuwe auto gestolen is.
                Of als ze ingebroken hebben in jou huis.
                Je zal verdomd blij zijn als een plichtsbewuste medeburger iets gezien zal hebben dan en aangifte gedaan had.

Trouwens het is niet omdat ze vrij zijn na verhoor dat de rekening niet achterkomt heh.
                Ook zal het toegevoegd worden aan hun dossier en als er teveel elementen zijn gaan ze wel de lik in hoor, dont worry.

Maar als niemand iets gaat doen, dan gaan we recht af op toestanden zoals in de bronx.
                Is dat jou wens dan?

Je moet niet paranoia over straat gaan lopen ook natuurlijk LOL, maar als je duidelijk een misdrijf ziet is beste dat je kan doen het ff aan te geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
                  In principe ... blablabla. Maar maak je geen illusies. Ook al worden ze op heterdaad betrapt, lopen ze heel waarschijnlijk de volgende dag terug op straat...

Oorspronkelijk geplaatst door vroy Bekijk bericht
                  Gewoon niets doen.
                  Als rechters over heel het land dieven, overvallers, verkrachters zomaar laten gaan, omdat ze te jong of nog liever de gegeerde procedurefouten als punt hebben...
                  Uw burgerplicht, laat me niet lachen.
                  bv;
                  >>De 17-jarige man die maandagavond opgepakt werd na een mislukte overval op krantenwinkel Bygard Press in de Brusselstraat in Groot-Bijgaarden is inmiddels weer vrijgelaten..
                  >>of het verhaal van de negen Roemeense koperdieven in Halle die onlangs werden vrijgelaten..
                  >> Twee dieven uit Mongolie, die een kleine winkeldiefstal pleegde in de Stock Vermeersch, konden worden gevat. De winkeldetectieve achtervolgde ze en alarmeerde de politie. Ze verplaatsten zich met een auto met Nederlandse nummerplaat die niet was verzekerd. de dieven mochten na verhoor beschikken.
                  >>Een 17-jarige jongman uit Seraing en de 16-jarige uit Luik pleegden 's morgens de gewapende overval op de AD Delhaize in Munsterbilzen. 'sAvonds waren ze alweer op vrije voeten. De jeugdrechter in Luik besliste namelijk om hen vrij te laten omdat er geen plaats was in een gesloten instelling voor Franstalige jongeren.

Moeten wij doorgaan, er zijn duizenden van deze wantoestanden, zelfs de minister van justitie stefaan De Clerck zegt dat er duizenden hun straf ontlopen.
                  Vraag maar eens aan kassieres van bv.de Lidl en Aldi en nog veel meer, wat er gaande is !
                  Dus, laat vader zijn foto's mooi bekijken en nog eens bekijken, maar geef ze niet door aan instanties die er niets mee (mogen ) doen.
                  Beter naar een para militaire organisatie stappen, jammer dat er hier (nog)geen zijn.
                  Man man, als ik zo'n redeneringen zie, dan schijt ik 7 kleuren
                  Ze worden toch weer vrijgelaten, dus je hoeft niet te reageren als er iets gepikt wordt...

Ben eens benieuwd hoe luid 2 bovenstaande figuren moord en brand gaan staan schreeuwen als hun dierbare cameraatje wordt ontvreemd, iemand daar bewijzen van heeft, maar die niet doorgeeft aan bevoegde instanties.

Het is toch een compleet van de pot gerukte redenering om ergens niet op te reageren omdat de media vooral aandacht schenkt aan kleinigheden die op niks uitdraaien... Natuurlijk komt er niet op het nieuws dat een winkeldief, zakkenrollertje veroordeeld is. Dat is niet interessant. ALs ze worden vrijgelaten, dan kan men er bij vertellen dat justitie in België niet werkt... Dat is veel interessanter.

Mijn advies: naar de politie met die handel. Wat ze ermee doen, da's dan hun zaak, maar jij hebt alvast je burgerplicht niet verzaakt

mvg,
                  Bart
                  Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                    Man man, als ik zo'n redeneringen zie, dan schijt ik 7 kleuren
                    Ze worden toch weer vrijgelaten, dus je hoeft niet te reageren als er iets gepikt wordt...

Ben eens benieuwd hoe luid 2 bovenstaande figuren moord en brand gaan staan schreeuwen als hun dierbare cameraatje wordt ontvreemd, iemand daar bewijzen van heeft, maar die niet doorgeeft aan bevoegde instanties.

Het is toch een compleet van de pot gerukte redenering om ergens niet op te reageren omdat de media vooral aandacht schenkt aan kleinigheden die op niks uitdraaien... Natuurlijk komt er niet op het nieuws dat een winkeldief, zakkenrollertje veroordeeld is. Dat is niet interessant. ALs ze worden vrijgelaten, dan kan men er bij vertellen dat justitie in België niet werkt... Dat is veel interessanter.

Mijn advies: naar de politie met die handel. Wat ze ermee doen, da's dan hun zaak, maar jij hebt alvast je burgerplicht niet verzaakt

mvg,
                    Bart
                    Als de gezichten goed herkenbaar zijn dan bestaat er een kansje dat men ze kan oppakken.
                    En de kans bestaat dan ook dat ze na verhoor kunnen beschikken.
                    Elk voorval is anders.

Recuperatie van de gestolen goederen?
                    Heel misschien.

Collega vroy zal waarschijnlijk wel zijn voorzorgen hebben genomen
                    betreffende zijn materiaal.
                    Last edited by theokus; 11 maart 2011, 07:12.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Working...
                    X