Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

YouTube filmpjes blanco... Help

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• YouTube filmpjes blanco... Help

Ik heb ineens iets raar voor. Als ik op YouTube een clip aanklik, dan hoor ik dat die afspeelt, maar de plaats waar het filmpje staat op het scherm is volledig blanco...

Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Mvg,
    Frederic

Re: YouTube filmpjes blanco... Help

Had ik gisteren ook voor. Coockies leeg maken enzo. Dan kan je een filmpje zien, de rest is terug in het wit.
    Terug cookies ed leegmaken......
    Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Ik heb het soms ook voor, maar ik gebruik google chrome met ad-blocker erop, dat is hier het probleem.
      Hij blokkeert de advertenties in youtube video's, maar soms blokkeert hij dan heel het filmpje.

Indien je geen chrome + ad-blocker extensie gebruikt vermoed ik dat Bewaker gelijk heeft

Yannick

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht

Indien je geen chrome + ad-blocker extensie gebruikt vermoed ik dat Bewaker gelijk heeft
        Ik gebruik geen Chrome maar Mozilla Firefox.
        M'n cookies heb ik op aanraden van Bewaker verwijderd, maar dat biedt geen oplossing.
        Ik denk dat het is sedert ik m'n Adobe Flashplayer toegestaan heb z'n laatste update te doen. Ondertussen heb ik nogmaals die update laten doen, m'n browser heropgestart en naar Youtube gesurft. Bij het eerste filmpje dat ik aanklikte kreeg ik heel kort het zwarte 'filmkadertje' te zien waarin het filmpje zou moeten geladen worden, maar meteen werd dat weer wit. Het filmpje hoor ik spelen, maar zonder beeld.

Nog suggesties?

Mvg,
        Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          Ik gebruik geen Chrome maar Mozilla Firefox.
          M'n cookies heb ik op aanraden van Bewaker verwijderd, maar dat biedt geen oplossing.
          Ik denk dat het is sedert ik m'n Adobe Flashplayer toegestaan heb z'n laatste update te doen. Ondertussen heb ik nogmaals die update laten doen, m'n browser heropgestart en naar Youtube gesurft. Bij het eerste filmpje dat ik aanklikte kreeg ik heel kort het zwarte 'filmkadertje' te zien waarin het filmpje zou moeten geladen worden, maar meteen werd dat weer wit. Het filmpje hoor ik spelen, maar zonder beeld.

Nog suggesties?

Mvg,
          Frederic
          Ook in firefox toevallig geen advertentie blokkers opstaan die youtube ads ook blokkeren?
          Hier heeft iemand hetzelfde probleem ongeveer, na een update van flash player.

Yannick

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
            Ook in firefox toevallig geen advertentie blokkers opstaan die youtube ads ook blokkeren?
            Nee, niet echt. Ik heb als test even in opties de mogelijkheid 'popupvensters blokkeren' uitgevinkt, maar dat brengt geen soelaas.

Hier heeft iemand hetzelfde probleem ongeveer, na een update van flash player.
            [/QUOTE]

Bedankt voor de link. Heb ik gelezen, maar 't brengt me nog niet echt verder. Het enige wat ik kan concluderen is dat het probleem zich situeert tussen de nieuwe versie van Flashplayer en YouTube, maar een (eventueel tijdelijke) oplossing voor m'n probleem heb ik nog niet.

Mvg,
            Frederic

Comment

Probeer dit eens.

Ga naar http://www.adobe.com/software/flash/about/

Klik met je rechtermuis op de witte F in het rode blok.
              Ga naar "Instellingen...".
              Vink "Hardware versnelling inschakelen" uit.

Jan

Comment

Je bent gewoon te jong om naar zo'n filmpjes met wilt vierkantje te kijken.

Ik had dat onlangs ook ineens na een update van Flash te onderbreken ... na de installatie van de update was dat plots opgelost.
                Last edited by VerSeg; 8 maart 2011, 09:30.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

In december had ik hetzelfde probleem (cfr draadje)Een oplossing is er niet uitgekomen.Het probleem heeft zichzelf opgelost.Maar na jouw probleemmelding en controle heb ik het terug.Op mijn laptop geen probleem.
                  Maar zoek ik een video over een onderwerp via Google probleem,via youtube idem,via youtube.nl filmpje speelt af.,zoek ik via yahoo,filmpje speelt af.
                  Ik werk met Win XP en geen update gedaan van Flashplayer.Wel zijn er updates van Win.
                  Je zult hier niet veel aan hebben,maar het probleem is voor mij niet direct te doorgronden.Voor anderen misschien wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
                    In december had ik hetzelfde probleem (cfr draadje)Een oplossing is er niet uitgekomen.Het probleem heeft zichzelf opgelost.Maar na jouw probleemmelding en controle heb ik het terug.Op mijn laptop geen probleem.
                    Maar zoek ik een video over een onderwerp via Google probleem,via youtube idem,via youtube.nl filmpje speelt af.,zoek ik via yahoo,filmpje speelt af.
                    Ik werk met Win XP en geen update gedaan van Flashplayer.Wel zijn er updates van Win.
                    Je zult hier niet veel aan hebben,maar het probleem is voor mij niet direct te doorgronden.Voor anderen misschien wel.
                    Probeer dit eens.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
                      Wel zijn er updates van Win.
                      Waaronder ook updates voor mediaplayer en zo ...

Heb je de updates geïnstalleerd?
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Ik heb ineens iets raar voor. Als ik op YouTube een clip aanklik, dan hoor ik dat die afspeelt, maar de plaats waar het filmpje staat op het scherm is volledig blanco...

Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Mvg,
                        Frederic
                        Is dit je probleem ? Geen Flash op youtube, wel op telegraaf.nl

Flash Hardware versnelling uit :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                          Probeer dit eens.

Jan
                          Bedankt
                          Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Probeer dit eens.

Jan
                            Bedankt, het werkt!

Is dit je probleem ? Geen Flash op youtube, wel op telegraaf.nl
                            Ja, dat was het Maar nu opgelost dankzij jou!

Mvg,
                            Frederic

Comment

Bedankt, het werkt!

Ja, dat was het Maar nu opgelost dankzij jou!

Mvg,
                              Frederic
                              Graag gedaan.

Jan

Comment

Working...
                              X