Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het grote Android topic
Collapse
X
-
-
Re: Het grote Android topic
sinds kort heb ik een samsung galaxy gt-5360.
een basis-basis modelletje.
Ik zou ook graag thuis wifi hebben met mijn gsm maar wij hebben enkel LAN-internet (dus met de kabel). Voor computers ben ik daar heel tevreden van maar is er ook een mogelijkheid om mijn eigen laptop te gebruiken als een soort modem om dat lan internet door te geven aan mijn gsm. Ik ben niet de netwerkbeheerder.
Probleem2:
-Gisteren mijn samsung aan de laptop gehangen via de kabel en dan naar de android market gegaan op mijn laptop. In de market een aantal apps afgehaald en de market zei steeds dat de apps waren gedownload en geinstalleerd maar toen ik mijn gsm loskoppelde stond er geen één nieuwe app op. Enkel diegene die ik al eerder via mijn gsm had afgehaald.
mvg
CanonfreakCanon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
hier vind je mijn foto's en hier ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtEn vandaag las ik dit , ziet er een leuke app uit
Juist gsmrekening gehad : waar het vroeger +- 28 euro was elke maand is het nu 128 euro, dankzij het feit dat ik dacht dat ik al mijn nieuwe abo op mijn nieuwe smartphone had, wat dus niet zo bleek te zijn ! Ik ben dus afgerekend aan het oude tarief voor mijn dataverkeer. Wschl niet veel aan te doen ...Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak1000D Bekijk berichtsinds kort heb ik een samsung galaxy gt-5360.
een basis-basis modelletje.
Ik zou ook graag thuis wifi hebben met mijn gsm maar wij hebben enkel LAN-internet (dus met de kabel). Voor computers ben ik daar heel tevreden van maar is er ook een mogelijkheid om mijn eigen laptop te gebruiken als een soort modem om dat lan internet door te geven aan mijn gsm. Ik ben niet de netwerkbeheerder.
Probleem2:
-Gisteren mijn samsung aan de laptop gehangen via de kabel en dan naar de android market gegaan op mijn laptop. In de market een aantal apps afgehaald en de market zei steeds dat de apps waren gedownload en geinstalleerd maar toen ik mijn gsm loskoppelde stond er geen één nieuwe app op. Enkel diegene die ik al eerder via mijn gsm had afgehaald.
mvg
Canonfreak
Een combinatie van een router zonder WIFI en een Access point lijkt me interessant voor jou: op PC of laptop met de hoogste snelheid via kabel surfen, en als thuis wil surfen met je GSM schakel je gewoon het access point in.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
voor de duidelijkheid ik heb een acer aspire 7750GCanon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
Comment
-
-
@Nete: er bestaat dus geen mogelijkheid om dat te doen zonder extra materiaal aan te schaffen?Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk berichtEen smartphone als 2e scherm benutten lijkt me niet handig, een tablet wel.
Juist gsmrekening gehad : waar het vroeger +- 28 euro was elke maand is het nu 128 euro, dankzij het feit dat ik dacht dat ik al mijn nieuwe abo op mijn nieuwe smartphone had, wat dus niet zo bleek te zijn ! Ik ben dus afgerekend aan het oude tarief voor mijn dataverkeer. Wschl niet veel aan te doen ...BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtAls ze mij zoiets zouden lappen was het toch bye bye hoor...
Een aanpassing is bijna altijd bij de volgende facturatieperiode pas actief, soms vergeten mensen dit of is het niet 100% duidelijk begrepen maar de fout ligt dan vaak bij jezelf.
Het is natuurlijk verleidelijk als men een nieuw speeltje heeft om er wat mee bezig te zijn en spijtig genoeg lopen de kosten bij dataverkeer snel op.
In plaats van direct te zeggen dat je dan weg bent zou je beter een minder dure oplossing aanbieden!
Als je een contract hebt en net een aanpassing liet doen, dan zit je terug voor een jaar vast ... het afbollen zou dan eerder een hoge kost voor niets zijn mits je een verbrekingsvergoeding moet betalen.
Het enige dat ge kunt doen is proberen overeen te komen met je provider, gevallen genoeg waarbij na een telefoontje en vriendelijke uitleg het teveel gecrediteerd wordt na aftrek van het verschil in abonnementskost.
Het is geen algemene regel maar het gebeurt toch regelmatig en als je het niet vraagt weet je het antwoord niet, een neen heb je en een ja kan je krijgen.
Maar vermoedelijk wil je aanhalen dat MV veel beter had geweest?
Hou er dan ook rekening mee dat hij al een lopend abonnement heeft en dus toch moet betalen.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
Maar vermoedelijk wil je aanhalen dat MV veel beter had geweest?
Hou er dan ook rekening mee dat hij al een lopend abonnement heeft en dus toch moet betalen.
Ik ben nogal achterdochtig voor abonnementen en dan zeker waar je een jaar of meer aan vast hangt.
Het zou inerdaad logisch zijn dat Johan een regeling kan treffen, om, als trouwe klant, die data (die uiteindelijk dezelfde data zijn in elke tariefformule) verrekend te krijgen in zijn nieuw abonnement.
Toch wel even geschrokken gisteren: ineens nog maar 18MB data meer over, nog een week te gaan en meestal zit ik tussen 1 en 1,5GB per maand. Blijkt dat er "iets" op 29 december uren aan een stuk connectie heeft gemaakt via het MV netwerk. ik had die dag 965MB dataverbruik... Ik heb me al suf gezocht wat dat zou kunnen geweest zijn.
Enige financieel nadeel uiteindelijk dat ik vandaag ipv volgende week mijn 15 euro "bijdrage" heb moeten vernieuwen.Last edited by nete; 2 januari 2012, 17:26.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Comment
-
Nete, er zijn wel meerdere applicaties die overdreven connecties maken ... daar zou je door den duur van gaan denken dat ze een akkoord hebben met providers.
Laat ons hopen dat ze het zover niet zullen drijven!Last edited by VerSeg; 2 januari 2012, 23:30.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtNete, er zijn wel meerdere applicaties die overdreven connecties maken ... daar zou je door den duur van gaan denken dat ze een akkord hebben met providers.
Laat ons hopen dat ze het zover niet zullen drijven!
Geluk dat ik MV ben, alhoewel, Proximus heeft nu ook een deftig abbo, bijna perfecte kopie van MV, iets duurder. Je moet het echter zelf ontdekken.Last edited by nete; 2 januari 2012, 20:38.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Comment
-
Heb je geen kinderen of zo ?Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk berichtHeb je geen kinderen of zo ?
En op mijn smartphone draait Juice Defender, dat schakelt normaal 3G uit wanneer de telefoon in standby gaat.
Nog een geluk dat ik niet zo'n maf 50MB à 5 euro abbo heb, dat grapje zou me bijna 100 euro gekost hebben.Last edited by nete; 2 januari 2012, 23:15.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtNete, er zijn wel meerdere applicaties die overdreven connecties makenBD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Comment
Comment