Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote Android topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Het grote Android topic

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Niemand die hier raad mee weet ?

Trouwens, ik probeer vandaag een pdf attachment te openen, Adobe komt vragen om akkoord te gaan met hun licentievoorwaarden, ik bevestig en dan krijg ik "can't open file"
    Ik open de PDF bestanden met een standaard programma op de Samsung Galaxy II, namelijk Polaris Office
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Voor wie op zoek is naar een Android Phone is dit misschien interessant.
      Als ik zeker wist dat Skype er wél behoorlijk op werkt (op mijn Wildfire niet te doen, gesprekken onverstaanbaar) dan kocht ik het direct:

Het is een soort OEM apparaat waar diverse verkopers hun naam op zetten.
      Hier kan je hem vergelijken met andere smartphones:

Iemand ervaring met die ZTE Skate ?
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

800mhz is niet zo wauw snel vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
          800mhz is niet zo wauw snel vind ik.
          Klopt, maar 199 euro is natuurlijk ook niet zo wauw duur hé.

Comment

héhé, feit maar voor wauw €150 heb je dan een samsung Gio of iets dergelijks. geweldig!

Comment

Op zdnet is er een review van dit toestel te lezen en 't eindresultaat is positief met een aankoopadvies van: 'zij die nog geen smartphone hebben, kunnen nu instappen aan een prijsje'.

Comment

héhé, feit maar voor wauw €150 heb je dan een samsung Gio of iets dergelijks. geweldig!
                Ik was te laat voor de Medion, heb dan maar wat bijgelegd voor een Galaxy S Plus.

Kost 359 euro bij Coolblue (40 euro minder dan elders), en is de topper van 2010 maar opgewaardeerd met een 1400MHz processor (de allersnelste single core). Heeft ook een front camera, videoskypen werkt perfect.

Comment

Op mijn HTC Wildfire draaide Traffic Be normaal (beelden van vekeerscamera's), maar op mijn nieuwe Samsung loopt de app altijd vast, onmiddellijk na het starten ervan. Misschien is de cpu te snel ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Ik was te laat voor de Medion, heb dan maar wat bijgelegd voor een Galaxy S Plus.

Kost 359 euro bij Coolblue (40 euro minder dan elders), en is de topper van 2010 maar opgewaardeerd met een 1400MHz processor (de allersnelste single core). Heeft ook een front camera, videoskypen werkt perfect.
                    Coolblue op dat vlak is een grappige site...
                    Bijv. hun Blackberry Curve's staan gemiddeld 20-30€ duurder dan elders in België

maar hun Blackberry Torches staan dan weer tussen de 40 ŕ 80 € goedkoper.
                    Als je dan nog gaat naar een Qwerty klavier kom je nog goedkoper uit
                    Mijn Blog
                    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Android lekt data honderdduizenden klanten;

http://webwereld.nl/nieuws/108493/an...n-klanten.html
                      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                      Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom;333117tellen6
                        Android lekt data honderdduizenden klanten;

http://webwereld.nl/nieuws/108493/an...n-klanten.html
                        Correctie, 1 android app. Hopelijk heb je geen facebook op je toestellen.

Comment

Toch mooi nieuws . Zelf ondertussen de omschakeling van BB naar de Galaxy SII gemaakt en het me nog niet beklaagd. De schrik van de batterij was ergens ongegrond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                            http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20111220_055

Toch mooi nieuws . Zelf ondertussen de omschakeling van BB naar de Galaxy SII gemaakt en het me nog niet beklaagd. De schrik van de batterij was ergens ongegrond.
                            Ik dacht dat de update pas in het tweede kwartaal zou komen, inderdaad goed nieuws.

Comment

Vat zo ineens ook een beetje mijn android bevindingen samen:

Android op een basis telefoon: werkt maar begin geen massa's apps te installeren en te denken dat je rekenkracht a volonté hebt. De facebook app werkt al maar half. Als het geheugen volloopt wordt je telefoon onbruikbaar. Ik ben een kalm persoon en daarom heb ik mij al kunnen inhouden, anders had ik hem al 15 keer tegen de grond gesmeten.

Android op een dure telefoon: werkt wel goed! Tenminste voldoende werkgeheugen en een straf processortje. (en je krijgt tenminste updates van android)

Comment

Vat zo ineens ook een beetje mijn android bevindingen samen:

Android op een basis telefoon:
                                (...)
                                Android op een dure telefoon:
                                (...)
                                Er is natuurlijk ook nog een hele groep in het middensegment en daar werkt óók alles soepel, als je natuurlijk geen 56 apps draait op de achtergrond.

Zelf sinds 2 maand een Galaxy Ace met 2.3.5 - een kleine Galaxy S zeg maar - en enorm tevreden van. Ik had en heb nog steeds geen zin in een smartphone met een scherm groter dan 3.5" wegens te lomp, dus dit was voor mij de ideale keuze. Doordat het scherm kleiner is en iets lager qua resolutie, moet de CPU ook minder werken en is het gebruik in verhouding even soepel - mits je niet teveel apps open hebt staan. De Gio is nog goedkoper, maar die is trager en heeft een minder scherm en ziet er ook minder uit. De Ace doet wat hij moet doen in een klein pakket. Gmail gesynchroniseerd, goeie GPS navigatie, wat praktische apps (NMBS Train info, Flashlight, FxCamera, Shazam, IMDB, Wikipedia, Mobile Vikings, etc...), groot microSD kaartje voor wat muziek en meer moet dat niet zijn. Af & toe eens iets nieuws erop om te testen, maar lang blijft het er niet op.

Sowieso ben ik geen app-freak. Onnodige apps zitten er niet op.

Comment

Working...
                                X