Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote Android topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het grote Android topic

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
    Ik wil een app of 3 kopen, maar kheb geen CC
    Toch soms handig hoor zo'n CC. Wel even kijken naar de MV onder de banken,dan hoeft zo'n kaart niks te kosten.
    Als een vriend/kennis met CC dat even wil betalen en jij betaalt hem cash is het ook opgelost.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik heb een garmin nuvifone en heb daarop eens twitter opgezet en ik krijg da kl**t programma er nie meer vanaf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Als een vriend/kennis met CC dat even wil betalen en jij betaalt hem cash is het ook opgelost.
        Niet echt aan te raden, ge koppelt uw kredietkaart aan uw gmail-account als je betaalt op de Market.
        Niet dat het niet mogelijk is maar ik zou toch nooit mijn kredietkaart aan iemand anders account gaan koppelen. Geen kans tot misverstanden nadien is nog steeds het veiligste.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Niet echt aan te raden, ge koppelt uw kredietkaart aan uw gmail-account als je betaalt op de Market.
          Niet dat het niet mogelijk is maar ik zou toch nooit mijn kredietkaart aan iemand anders account gaan koppelen. Geen kans tot misverstanden nadien is nog steeds het veiligste.
          Klopt inderdaad. Misschien moet Nick dan toch maar een Argenta kantoor binnenstappen
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik heb een ander probleempje met Android 3.1 op mijn Transformer, alles werkt . . . ik kan enkel Facebook niet openen . . . . ik krijg steeds dezelfde melding : Verbindingsfout . . . opnieuw proberen, en wanneer ik dat doe blijft de browser zoeken ( ook al andere browsers geprobeerd )
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dafkeD40 Bekijk bericht
              Ik heb een garmin nuvifone en heb daarop eens twitter opgezet en ik krijg da kl**t programma er nie meer vanaf.
              Gewoon uitloggen? Twitter staat er standaard op, als je die er af wilt zul je moeten rooten en dan nog... Het is trouwens een topprogramma, je moet alleen met Twitter "kunnen" werken

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Klopt inderdaad. Misschien moet Nick dan toch maar een Argenta kantoor binnenstappen
              Misschien wel, maar het blijft toch stom dat je enkel met CC kan betalen
              "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
              500px

Comment

Misschien wel, maar het blijft toch stom dat je enkel met CC kan betalen
                Wat kan je wel op internet zonder cc?
                Voor veel aankopen heb je die nodig, zelfs bij de concurrentie.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Bij de concurrentie kan je ai-tjoens-kaarten kopen !
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

Comment

Ik heb al enkele weken iets vreemds, bij elke herstart verdwijnen er 3 icoontjes van mijn snelstart menu (bureaublad homescreending)
                    Ik kan ze gewoon vanuit de applicaties terugplaatsen maar het blijft vreemd.
                    een nieuwer icoontje op de 3e bldz van mijn snelstartmenu bureaublad blijft wel netjes op zijn plek staan.

Comment

• Re: Het grote Android topic

Wat kan je wel op internet zonder cc?
                      Voor veel aankopen heb je die nodig, zelfs bij de concurrentie.
                      Paypal, iDeals, Ogone,...
                      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                      500px

Comment

Paypal, iDeals, Ogone,...
                        Klopt dat dit bestaat maar ook niet alle winkels bieden dit aan, touwens voor Paypal moet ge ofwel een kredietkaart hebben of geld storten op de rekening (wat ook niet altijd handig is).
                        De snelste oplossing is hier ook de kredietkaart.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Je geeft uw nummer natuurlijk niet aan de eerste de beste, maar aan mensen die je al jaren door en door kent.....

Mijn beste kameraad doet geregeld aankopen via mijn nummer.
                          Hij stort het bedrag door naar mijn rekening en belt me dan op om te vragen of hij de nummer nog eens mag gebruiken.

Nog nooit last mee gehad.

Comment

@ VerSeg: Kan je eens uitleggen hoe je dat doet, je kredietkaart aan je gmail account koppelen ? ( of kan ik dat ergens vinden, stap-voor-stap uitgelegd ? )

Maareuh....ik vond wel dit:

We bring Advertising, Content and Technology together with ACT.vertising. Met de kennis & ervaring van een reclamebureau & de mentaliteit van een always-on contentbureau.

Tussen haakjes: ik vind mijn skynet account véél veiliger dan mijn gmail-account....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                              @ VerSeg: Kan je eens uitleggen hoe je dat doet, je kredietkaart aan je gmail account koppelen ? ( of kan ik dat ergens vinden, stap-voor-stap uitgelegd ? )

Maareuh....ik vond wel dit:

We bring Advertising, Content and Technology together with ACT.vertising. Met de kennis & ervaring van een reclamebureau & de mentaliteit van een always-on contentbureau.

Tussen haakjes: ik vind mijn skynet account véél veiliger dan mijn gmail-account....
                              Dat veiligheidslek is een probleem bij elke winkel met een amazon-style one-click buy systeem. Het is te zeggen. Je koppelt ge kredietkaart gegevens aan een account. Zoals het artikel zegt, volstaat het dat iemand je paswoord en je account te pakken krijgt en ze kunnen dingen kopen. Is dat niet hetzelfde met iTunes?

Waarom is je skynet account veel veiliger? Sinds het avontuur in China gebruikt gmail altijd https, wat wil zeggen dat er encryptie is op alle verkeer. Als je bij andere mail providers via pop, imap of http zonder encryptie mail gaat ophalen, dan gaan al je informatie, netjes in tekst over het internet en kan eventuele communicatie over paswoorden en dergelijke onderschept worden.

Comment

Tja, ik heb toch de indruk dat Gmail al je mailverkeer "scant" ; hoe kan je anders "dedicated" reclame krijgen ?

Bij Apple kan je (imho) het probleem omzeilen door pre-paid kaarten te kopen: iTunes-cards , en ik meen te begrijpen dat je die ook kan benutten om software te kopen ?

Comment

Working...
                                X