Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
iPad 2
Collapse
X
-
-
-
Re: iPad 2
Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk berichtJe sync nog een laatste maal je oude iPad. En daarna de nieuwe, alle apps e.d. worden dan van die backup op je nieuwe iPad gezet.
Trouwens alles wet je hebt aangekocht kan je ook opnieuw downloaden in iTunes zonder dat je opnieuw moet betalen.mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Allez, onze pa zijn iPad 2 ligt hier ook op te laden...mooi stuk speelgoed, had graag zelf ook nog eentje voro mezelf gekocht maar er zijn nog andere dingen dan al dat leuk speelgoed van Apple ...Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk berichtAllez, onze pa zijn iPad 2 ligt hier ook op te laden...mooi stuk speelgoed, had graag zelf ook nog eentje voro mezelf gekocht maar er zijn nog andere dingen dan al dat leuk speelgoed van Apple ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtNiet onbelangrijke vraag:
Worden die dingen volledig opgeladen verzonden, en zo niet: hoe lang moet ie laden tot hij compleet opgeladen is ?
gaat hier 's avonds aan de lader en 's morgens erafnikon stuff
Comment
-
Merci voor de tip Theo, daar kijk ik morgenavond naar, via Net Gemist .Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door leftyfork Bekijk berichtBinnen 2 weken USA
iPad 2 32Gb WIFI aan de huidige dollar zal mij daar 420 euro kosten
Ik ga dus écht niet in de rij gaan staan
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtOok als je die in België koopt..Tot sluitertijd, Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leftyfork Bekijk berichtBinnen 2 weken USA
iPad 2 32Gb WIFI aan de huidige dollar zal mij daar 420 euro kosten
Ik ga dus écht niet in de rij gaan staan
En misschien komt er een grote dip in de leveringen door de ramp in Japan. Zelfs nu is er shortage en nog steeds wachtrijen in de vs.
Comment
-
Ik en onze pa hebben hem daarnet eens gebruikt. Wat 'n leuk ding! I want one...'t is niet dat ik het geld er niet voor over heb, maar ik zou beter voor andere dingen wat sparen (zoals de toekomstige Sony Alpha DSLT)...Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtNiet onbelangrijke vraag:
Worden die dingen volledig opgeladen verzonden, en zo niet: hoe lang moet ie laden tot hij compleet opgeladen is ?Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
In de krant stond dat photohall zijn ipads te vroeg verkocht. Guess where i got my ipad had de mijne gisteren tijdens de middag gekocht. Geen rijen en geen gezever. 64gb vind ik wel nog wa klein. Had liever 128gb gezien.Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
website: http://www.hung.be
facebook - Instagram
Comment
-
-
Ik meer RAM...nu maar 512 MB. En de batterij zou ook sneller kunnen opladen, denk ik (of een langere batterijduur hebben).Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Comment
-
OK - hij ligt hier nu - blijkbaar ook volledig opgeladen.
Maar hij wil niets doen - is het normaal dat je hem EERST aan de computer moet hangen met iTunes ????
Voordat je er ook maar iets mee kan uitvoeren ?”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
-
Ja, dat klopt . Zorg er ook voor dat je meest recente versie van iTunes hebt. Wij waren er hier ook verbaast over dat het zo werkte, maar zo is het.Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Comment
-
Yep het is in orde nu. Ik heb gewoon de iTunes op de site van Apple genomen.
Installatie gedaan, Ipad aangesloten en toen verschenen er ikoontjes.
Ik heb me echter nog geen ITunes account aangemaakt.
Wat houdt dit precies in ?
En kan ik ergens een tutorial van iTunes bekijken of zo ?
WAARTOE dient dat SCHUIFKNOPJE aan de zijkant ?
Volgens de manual is het een MUTE knop. Als we een Youtube filmpje opzetten en ik herschuif die knop dan zie ik het luidsprekersymbool met een kruisje erover; maar het geluid wordt NIET uitgeschakeld ???”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
Comment