Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
iPad 2
Collapse
X
-
-
Re: iPad 2
Net effe gekeken bij Easy-M ... verzending binnen 2 à 3 weken
Maar je kan wel vanavond vanaf 17u langsgaan voor een demo en één iPad2 per klant kopen ... ze zijn speciaal tot 20u open ...Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
-
Iemand eigenlijk ooit al eens een Ipad uit de VS onder garantie laten herstellen hier ?Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtIemand eigenlijk ooit al eens een Ipad uit de VS onder garantie laten herstellen hier ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCarsIemand eigenlijk ooit al eens een Ipad uit de VS onder garantie laten herstellen hier ?There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtYup, geen enkel probleem, wel maar 1 jaar garantie.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtHeb een voorschot betaald, dus ik ben er wel gerust in.Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtYup, geen enkel probleem, wel maar 1 jaar garantie.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk berichtDan pas ben ik er niet gerust in... Ze hebben jouw voorschot, dus jij zal 'm niet ergens anders nog gaan bestellen als die levertijd voor geen meter blijkt te kloppen...”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
Comment