Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: iPad 2

Zie ook: http://www.appletips.nl/een-ipad-ger...or-de-verkoop/
    Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Bedankt voor jullie hulp in deze

Comment

Hij staat online nu, maar ze zijn wel zo slim om de "verzending binnen de 24 uur" niet te vermelden.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

Comment

Kwijl Kwijl...
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Net effe gekeken bij Easy-M ... verzending binnen 2 à 3 weken
            Maar je kan wel vanavond vanaf 17u langsgaan voor een demo en één iPad2 per klant kopen ... ze zijn speciaal tot 20u open ...
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Binnen 2 weken USA
              iPad 2 32Gb WIFI aan de huidige dollar zal mij daar 420 euro kosten

Ik ga dus écht niet in de rij gaan staan

Comment

Iemand eigenlijk ooit al eens een Ipad uit de VS onder garantie laten herstellen hier ?
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                  Iemand eigenlijk ooit al eens een Ipad uit de VS onder garantie laten herstellen hier ?
                  1 keer een iPod Touch, was geen enkel probleem, heeft waarschijnlijk wel een week of twee langer geduurd dan bij andere ... Via Switch in Gent...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars
                    Yup, geen enkel probleem, wel maar 1 jaar garantie.....
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      En het feit dat het nog geen jaar duurt voor ze een nieuwe uitbrengen en dat we .... dan die nieuwe willen hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        Heb een voorschot betaald, dus ik ben er wel gerust in.
                        Dan pas ben ik er niet gerust in... Ze hebben jouw voorschot, dus jij zal 'm niet ergens anders nog gaan bestellen als die levertijd voor geen meter blijkt te kloppen...
                        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Ook als je die in België koopt..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                            Dan pas ben ik er niet gerust in... Ze hebben jouw voorschot, dus jij zal 'm niet ergens anders nog gaan bestellen als die levertijd voor geen meter blijkt te kloppen...
                            Ik heb reeds een bericht van de winkel gekregen dat ie klaar ligt. Heb gebeld dat ik hem morgen kom ophalen.

Comment

Net ook telefoontje gehad, die van mij ligt klaar vanaf 17u en om 16.55u sta ik er!
                              Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Niet onbelangrijke vraag:

Worden die dingen volledig opgeladen verzonden, en zo niet: hoe lang moet ie laden tot hij compleet opgeladen is ?

Comment

Working...
                                X