Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het heeft te maken met onse oerinstincten.
Normaal valt het leven stil in de winter of gaat toch veel trager.
Door minder uren licht krijgen onze hersenen het signaal dat we het kalmer aan moeten doen. Probleem is dat we het in onze huidige maatschapij niet kalmer aan kunnen doen.
Het vallen van de bladeren en het uitkomen van de botten bv heeft niets met de warmte maar heeft alles met het aantal uren licht te maken.
En daar komen onze hersenen, ons lichaam en onze manier van leven in conflict.
Sommige mensen kunnen zich daar overzetten anderen hebben een winterdip.
Daarbij komt het gegeven dat er via licht en huid bepaalde stoffen worden aangemaakt.
Door gebrek aan licht zullen deze minder aangemaakt worden en zal het lichaam minder goed functioneren.
Daarom heeft het inderdaad nut om iedere dag een tijdje voor een lamp te zitten.
Werken in een omgeving met veel licht helpt ook .
De liefde bedrijven met het licht aan heeft volgens mij niet veel nut omdat, althans in mijn geval, de ogen teveel zijn gesloten.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
De liefde bedrijven met het licht aan heeft volgens mij
niet veel nut omdat, althans in mijn geval, de ogen teveel zijn gesloten.
Ik mag graag de liefde zien bedrijven. En daar houd ik mijn kijkers wijd voor gesperd.
Als ik zelf vrij hou ik één oog open, om te zien of ik het goed doe.
Ik mag graag de liefde zien bedrijven. En daar houd ik mijn kijkers wijd voor gesperd.
Als ik zelf vrij hou ik één oog open, om te zien of ik het goed doe.
Uw eksteroog zeker.
Kan het goed geloven dat die dames een winterdip hebben als ze daar ene zo met één oog open zien liggen.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment