Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM Nokia 3720 of Samsung B2710

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• GSM Nokia 3720 of Samsung B2710

Ik zou me een nieuwe gsm willen kopen en aangezien ik nogal veel in de buitenlucht verblijf moet het er eentje zijn die tegen stof (houtzagen), vocht (fotograferen, wandelen, fietsen) en een stootje kan.
    Ik heb hiervoor als ideale toestellen de volgende gevonden:
    Nokia 3720 aan €119 en de Samsung B2710 aan €129.
    Misschien zijn er nog andere maar voor mij moet het dienen om te bellen en gebeld worden, moet natuurlijk stevig zijn en mag niet te veel kosten.
    Zijn hier mensen op dit forum die zulk een toestel hebben en zo ja zijn jullie hier tevreden over of wat zijn de minpunten?
    Alvast van harte dank voor advies en tips.
    Groetjes Rob

Re: GSM Nokia 3720 of Samsung B2710

Tegen een stootje, stof en vocht kunnen er niet veel ... daar moet ge een echte werf-gsm voor hebben!
    Ofwel koopt ge er u ene van 25€ en smijt ge hem weg als hij kapot is ofwel is er een alternatief : een SONIM
    http://www.sonimtech.com/ of http://sonimloneworker.com/
    Ge krijgt zelfs nog waarborg als ge er met een auto over gereden hebt.
    Filmpje
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Hallo,

Ikzelf heb een 3 tal weken geleden een nokia 3720 gekocht en ik ben er zeer tevreden over.
      Ook bij mij is het bellen en sms'en het enige waar hij moet voor dienen en dat doet hij perfect.
      Hij is nog niet gevallen of zo maar je kan duidelijk zien dat hij tegen een stootje kan.
      Er staan genoeg filmpjes op het internet met proeven dat ze er mee doen.
      De verkoper zei wel: als je hem echt kappot wil dan gaat dit altijd hé.
      Mvg
      Canon

Comment

Heb zelf de Samsug B2700 (de voorloper van de 2710) en, as we speak, twee jaar en ettelijke vallen, etc later, nog steeds in perfecte conditie. Het enige nadeel vind ik de batterij, die doet het slechts één dag als je veel belt... Kan hem we aanraden.

@Verseg: die kende ik nog niet... Waar zijn die verkrijgbaar in B?
        http://www.digifotofreak.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
          @Verseg: die kende ik nog niet... Waar zijn die verkrijgbaar in B?
          Onder andere bij Car Audio in Leuven.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Wel, mijn vrouw heeft een Nokia 3720 gekocht bij een provider.
            Na twee weken viel die om de haverklap uit, ttz. je zag of hoorde niet als iemand gebeld of een sms had gestuurd.
            Binnen gedaan voor herstel en na bijna drie weken terug.
            Waarom ze alleen dit kleine kaartje nodig hadden is mij een raadsel.
            's Anderendaags lag de "herstelde" weeral uit.
            De tweede dag opnieuw uitgevallen en opnieuw binnen gedaan.
            Die gast gaat naar achteren en is na twee minuten terug en zegt dat die hersteld is.
            (Ze stonden mijn vrouw daar uit te lachen!)
            Nu heeft hij het twee dagen uitgehouden en weer van 't zelfde.
            We zijn in zoverre tevreden van die GSM en die provider dat we gaan overstappen naar de provider alwaar je een GSM krijgt voor € 1,-.
            Ik heb nog een heel oude Nokia 6060, zo'n klapgedoe, en die doet het uitstekend.
            Batterij gaat langer mee dan die van de 3720, valt nooit uit en is al verschillende keren op de grond gevallen.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
            X