Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Builenpest

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Builenpest

Sta ik ergens op een zwartelijst, heb ik builenpest of andere vieze ziektes?
    Niemand doet er nog moeite om iets te schrijven over mijn inzendingen.
    Misschien niet populair genoeg, of..... mij foto's zijn zo goed dat niemand
    kan begrijpen hoe ik dat doe, ik ben in blijde verwachting voor commentaar.
    Slaapwel beste fotokunstenaars.

Wees gegroet

Re: Builenpest

Hou niet zo van de toren van Pisa.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Tegenwoordig worden er zoveel foto's op BD gepost dat je onmogelijk op elke foto een reactie kan plaatsen. Ikzelf post zelden nog een foto en laat ook zelden een reactie achter bij een foto. Waarom? Ik weet het zelf niet, misschien te lui ?

Nu ik heb je laatste foto's hier eens bekeken en sorry maar ik vind ze niet van het "wauw" niveau om er een reactie bij te plaatsen, maar nogmaals ik plaats zeer weinig reacties. Bij sommige foto's heb ik echter wel dat "wauw" gevoel en zal de misschien wel een reactie posten.

Laat vooral de moet niet zakken en doe gewoon verder.

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Kleine opmerking. Bij geubels merk je de Jpeg compressie te veel op. Anders was deze meer dan de moeite om op te reageren. lage standpunt en pose zijn best wel in de goede richting.
        De boerentoren van antwerpen is het zoveelste stadsprentje waarbij niemand nog stilstaat. Overigens kom ik die vlek bij andere foto's van je tegen, dus een grondige reiniging van je spiegelbakske is zeer zeker nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
          Kleine opmerking. Bij geubels merk je de Jpeg compressie te veel op. Anders was deze meer dan de moeite om op te reageren. lage standpunt en pose zijn best wel in de goede richting.
          De boerentoren van antwerpen is het zoveelste stadsprentje waarbij niemand nog stilstaat. Overigens kom ik die vlek bij andere foto's van je tegen, dus een grondige reiniging van je spiegelbakske is zeer zeker nodig.
          Awel, dat noem ik nu eens positieve reacties, waarvoor volle dank. tof
          Vlek zal ik nazien. Dank hoor.

Comment

Working...
          X