Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kim

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kim

Onze Kim is weer Nr 1
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Re: Kim

Kim for president

Alle gekheid op een stokje, Kim II heeft een super parcour afgelegd tot op heden

Comment

Dikke chapeau voor ons Kim, wat een geweldige prestatie!!
      We mogen er fier en apetrots op zijn dat er nog mensen bestaan die het presteren om ons landje op een positieve en vooral sportieve manier
      in het daglicht te zetten.

Way to go Kim!!
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Fijn voor Kim natuurlijk maar de tegenstand , heden ten dage, lijkt me toch wel erg zwak.
        Waar is de tijd van Sharapova, de Williams-sisters, Justine Henin, enz ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
          Fijn voor Kim natuurlijk maar de tegenstand , heden ten dage, lijkt me toch wel erg zwak.
          De afwezigen hebben ongelijk. Kim is 1. Jammer dat ze niet tot sportvrouw van het jaar is
          verkozen. Ik denk dat ze ook dat had verdiend.

Comment

De tegenstand zwak? Is dat dan ook de reden dat Tommeke maar 1 ritje kon winnen in Qatar omdat hij plots met sterkere tegenstanders zit?
            Altijd maar weer Vlamingen waar we trots op mogen zijn afbreken, hun prestaties minimaliseren, insinueren dat ze doping nemen etc.
            Het sch!!t krijgt men van zoiets. Kim II is goed, heel goed en laat ze ons daarom koesteren. Waar een volk van 6 miljoen kan in uitblinken

Comment

......................
              ziek/zwak/misselijk en afgehaakt.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Waar is de tijd van Merckx, Van Looy, Poeske Scherens
                Stefan Everts.
                Billy Jean King....
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                  De tegenstand zwak? Is dat dan ook de reden dat Tommeke maar 1 ritje kon winnen in Qatar omdat hij plots met sterkere tegenstanders zit?
                  Altijd maar weer Vlamingen waar we trots op mogen zijn afbreken, hun prestaties minimaliseren, insinueren dat ze doping nemen etc.
                  Het sch!!t krijgt men van zoiets. Kim II is goed, heel goed en laat ze ons daarom koesteren. Waar een volk van 6 miljoen kan in uitblinken
                  En wat doe jij met Tom zijn prestaties als ik vragen mag ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Waar is de tijd van Merckx, Van Looy, Poeske Scherens
                    Stefan Everts.
                    Billy Jean King....
                    Merckx : 3 maal betrapt op doping,
                    Van Looy,Rik Van Steenbergen en Poeske Scherens : uit de tijd dat dopingcontroles nog moesten uitgevonden worden.
                    Voor de rest van motorsport en vroegere tennis ken ik niks. Ook van het tegenwoordige tennis ken ik weinig maar ik wilde maar wat reacties uitlokken. Ook ik vind Kim natuurlijk geweldig maar voor den éne persoon ga je al wat vlugger uit de bol dan voor de andere. Niet slecht bedoeld hoor. Menselijk toch ?

Comment

Voor de rest van motorsport en vroegere tennis ken ik niks. Ook van het tegenwoordige tennis ken ik weinig maar ik wilde maar wat reacties uitlokken. Ook ik vind Kim natuurlijk geweldig maar voor den éne persoon ga je al wat vlugger uit de bol dan voor de andere. Niet slecht bedoeld hoor. Menselijk toch ?
                      Nu is er ook niemand die van je verwacht dat je uit de bol gaat. Maar jij vindt het wel
                      nodig om even te insinueren dat zij enkel kan winnen omdat er voor het moment bitter
                      weinig tegenstand is.
                      En dat terwijl je toegeeft weinig van het spelletje te kennen.
                      Je kunt ook reacties uitlokken door iets moois neer te pennen. Vergeet niet dat woorden
                      eigenlijk alleen maar zouden mogen dienen om de stilte te verbeteren.

Comment

Waar is de tijd van Sharapova, de Williams-sisters, Justine
                        Henin, enz ???
                        Uit goede bron:

Ach, mooie Maria. Ze neemt tegenwoordig haar kattenbak mee naar de courts. Omdat
                        ze zo vaak moet. Het schijnt dat ze drinkt. Zoals alle Russen. En ze kreunt niet meer
                        zo hard als vroeger. Maar haar hikken en boeren gaan nu door de geluidsmuur.

De zusjes Williams. Tennismoe. In plaats van met raketten gaan ze elkaar met vuisten
                        te lijf. V. heeft S. een trap onder haar dikke gat gegeven. Nu ligt V. met een blauw oog
                        op intensive care. S. zegt spijt te hebben... dat ze V. niet heeft doodgemept.

Onze nationale trots, Justine. Had een pact met de duivel. Haar arm voor de nummer 1.
                        Die is ze nu kwijt. Er is sprake dat de heer Leekens haar wilt opvissen. De heer Leekens
                        vist op alles... achter het net.

Meer sport, in het kort, op mijn blog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                          Nu is er ook niemand die van je verwacht dat je uit de bol gaat. Maar jij vindt het wel
                          nodig om even te insinueren dat zij enkel kan winnen omdat er voor het moment bitter
                          weinig tegenstand is.
                          En dat terwijl je toegeeft weinig van het spelletje te kennen.
                          Je kunt ook reacties uitlokken door iets moois neer te pennen. Vergeet niet dat woorden
                          eigenlijk alleen maar zouden mogen dienen om de stilte te verbeteren.
                          Ik had het niet beter kunnen zeggen

Comment

Merckx : 3 maal betrapt op doping,
                            Van Looy,Rik Van Steenbergen en Poeske Scherens : uit de tijd dat dopingcontroles nog moesten uitgevonden worden.
                            Ok Willy maar je moet het ook niet te ver drijven he
                            Ik versta dat wel he, maar als ik zie hoe sommige supporters te werk gaan of
                            uit de bol gaan

We gaan elkaar toch niet uitmoorden he

Omdat ik mijn mond niet kan houden... ik weet nog meer van Merckx.
                            Maar ik ga toch zwijgen
                            (omdat de echtgenote van een bepaalde familie nog leeft, gewoon uit respect)
                            Trouwens de grote vier hebben zelf toegegeven dat ge alleen op boterhammen
                            de Tour nooit kunt uitrijden.
                            Weet ge Willy: als ze allemaal doping namen dan won de beste toch hoor.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

zitten ze hier allemaal een beetje te k***** over 't feit dat sporters doping nemen...
                              Ja en?

Wie van jullie kan een prachtig mooie en bijzonder unieke foto maken zonder dat er nadien nabewerking aan te pas is gekomen?
                              Da's ook ne vorm van bedrog dus 'k zou maar schoon zwijgen...

"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Working...
                              X