Onze Kim is weer Nr 1
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kim
Collapse
X
-
-
Re: Kim
Dikke chapeau voor ons Kim, wat een geweldige prestatie!!
We mogen er fier en apetrots op zijn dat er nog mensen bestaan die het presteren om ons landje op een positieve en vooral sportieve manier
in het daglicht te zetten.
Way to go Kim!!"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk berichtFijn voor Kim natuurlijk maar de tegenstand , heden ten dage, lijkt me toch wel erg zwak.
Waar is de tijd van Sharapova, de Williams-sisters, Justine Henin, enz ???
verkozen. Ik denk dat ze ook dat had verdiend.
Comment
-
De tegenstand zwak? Is dat dan ook de reden dat Tommeke maar 1 ritje kon winnen in Qatar omdat hij plots met sterkere tegenstanders zit?
Altijd maar weer Vlamingen waar we trots op mogen zijn afbreken, hun prestaties minimaliseren, insinueren dat ze doping nemen etc.
Het sch!!t krijgt men van zoiets. Kim II is goed, heel goed en laat ze ons daarom koesteren. Waar een volk van 6 miljoen kan in uitblinken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht......................
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk berichtFijn voor Kim natuurlijk maar de tegenstand , heden ten dage, lijkt me toch wel erg zwak.
Stefan Everts.
Billy Jean King....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtDe tegenstand zwak? Is dat dan ook de reden dat Tommeke maar 1 ritje kon winnen in Qatar omdat hij plots met sterkere tegenstanders zit?
Altijd maar weer Vlamingen waar we trots op mogen zijn afbreken, hun prestaties minimaliseren, insinueren dat ze doping nemen etc.
Het sch!!t krijgt men van zoiets. Kim II is goed, heel goed en laat ze ons daarom koesteren. Waar een volk van 6 miljoen kan in uitblinken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtWaar is de tijd van Merckx, Van Looy, Poeske Scherens
Stefan Everts.
Billy Jean King....
Van Looy,Rik Van Steenbergen en Poeske Scherens : uit de tijd dat dopingcontroles nog moesten uitgevonden worden.
Voor de rest van motorsport en vroegere tennis ken ik niks. Ook van het tegenwoordige tennis ken ik weinig maar ik wilde maar wat reacties uitlokken. Ook ik vind Kim natuurlijk geweldig maar voor den éne persoon ga je al wat vlugger uit de bol dan voor de andere. Niet slecht bedoeld hoor. Menselijk toch ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk berichtVoor de rest van motorsport en vroegere tennis ken ik niks. Ook van het tegenwoordige tennis ken ik weinig maar ik wilde maar wat reacties uitlokken. Ook ik vind Kim natuurlijk geweldig maar voor den éne persoon ga je al wat vlugger uit de bol dan voor de andere. Niet slecht bedoeld hoor. Menselijk toch ?
nodig om even te insinueren dat zij enkel kan winnen omdat er voor het moment bitter
weinig tegenstand is.
En dat terwijl je toegeeft weinig van het spelletje te kennen.
Je kunt ook reacties uitlokken door iets moois neer te pennen. Vergeet niet dat woorden
eigenlijk alleen maar zouden mogen dienen om de stilte te verbeteren.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk berichtWaar is de tijd van Sharapova, de Williams-sisters, Justine
Henin, enz ???
Ach, mooie Maria. Ze neemt tegenwoordig haar kattenbak mee naar de courts. Omdat
ze zo vaak moet. Het schijnt dat ze drinkt. Zoals alle Russen. En ze kreunt niet meer
zo hard als vroeger. Maar haar hikken en boeren gaan nu door de geluidsmuur.
De zusjes Williams. Tennismoe. In plaats van met raketten gaan ze elkaar met vuisten
te lijf. V. heeft S. een trap onder haar dikke gat gegeven. Nu ligt V. met een blauw oog
op intensive care. S. zegt spijt te hebben... dat ze V. niet heeft doodgemept.
Onze nationale trots, Justine. Had een pact met de duivel. Haar arm voor de nummer 1.
Die is ze nu kwijt. Er is sprake dat de heer Leekens haar wilt opvissen. De heer Leekens
vist op alles... achter het net.
Meer sport, in het kort, op mijn blog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtNu is er ook niemand die van je verwacht dat je uit de bol gaat. Maar jij vindt het wel
nodig om even te insinueren dat zij enkel kan winnen omdat er voor het moment bitter
weinig tegenstand is.
En dat terwijl je toegeeft weinig van het spelletje te kennen.
Je kunt ook reacties uitlokken door iets moois neer te pennen. Vergeet niet dat woorden
eigenlijk alleen maar zouden mogen dienen om de stilte te verbeteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk berichtMerckx : 3 maal betrapt op doping,
Van Looy,Rik Van Steenbergen en Poeske Scherens : uit de tijd dat dopingcontroles nog moesten uitgevonden worden.
Voor de rest van motorsport en vroegere tennis ken ik niks. Ook van het tegenwoordige tennis ken ik weinig maar ik wilde maar wat reacties uitlokken. Ook ik vind Kim natuurlijk geweldig maar voor den éne persoon ga je al wat vlugger uit de bol dan voor de andere. Niet slecht bedoeld hoor. Menselijk toch ?
Ik versta dat wel he, maar als ik zie hoe sommige supporters te werk gaan of
uit de bol gaan
We gaan elkaar toch niet uitmoorden he
Omdat ik mijn mond niet kan houden... ik weet nog meer van Merckx.
Maar ik ga toch zwijgen
(omdat de echtgenote van een bepaalde familie nog leeft, gewoon uit respect)
Trouwens de grote vier hebben zelf toegegeven dat ge alleen op boterhammen
de Tour nooit kunt uitrijden.
Weet ge Willy: als ze allemaal doping namen dan won de beste toch hoor.
Comment
-
zitten ze hier allemaal een beetje te k***** over 't feit dat sporters doping nemen...
Ja en?
Wie van jullie kan een prachtig mooie en bijzonder unieke foto maken zonder dat er nadien nabewerking aan te pas is gekomen?
Da's ook ne vorm van bedrog dus 'k zou maar schoon zwijgen...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
Comment