Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snelle wireless router met extra mogelijkheden.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Snelle wireless router met extra mogelijkheden.

Omdat we hier met 3 soms wel 4 pc's draadloos aan het surfen zijn, dringt er zich een snellere oplossing op met extra mogelijkheden.

Ik zou graag een krachtige(r) wireless router hebben + de mogelijkheid om een extere NAS aan te sluiten zodat deze kan doen als netwerkbackup.
    Ik ben redelijk nieuw in deze materie. Maar als ik het wil veranderen, wil ik het gelijk goed doen.

Bottom line: een goeie wireless router waar ik een netwerkschijf (schijven) kan aan hangen om backups te maken van enerzijds mijn foto's en projecten, waar m'n vriendin met haar pc ook toegang tot heeft om haar projecten te backuppen.

Ik heb eens voorzichtig zitten neuzen, en denk aan deze combinatie. Lijken me wel vrij hoge bedragen te zijn:

http://www.routercenter.be/product/1...l#geschiktvoor

samen met:

http://www.routercenter.be/product/1...-n-router.html

Wat vinden jullie? Suggesties? Aanbevelingen?
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Re: Snelle wireless router met extra mogelijkheden.

Die E4200 is nog maar pas uit en waarschijnlijk nog niet (goed) leverbaar in Belgie, maar de specs zijn wel goed, heb hem zelf ook in bestelling staan, samen met de e3000.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Die E4200 is nog maar pas uit en waarschijnlijk nog niet (goed) leverbaar in Belgie, maar de specs zijn wel goed, heb hem zelf ook in bestelling staan, samen met de e3000.
      Dus da's dan ook alvast de goeie keuze om zo'n harddisktorentje aan te koppelen die dan door de pc's in het netwerk aanspreekbaar is?
      www.brunodyserinck.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht