Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Netbook met externe (extra) batterij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Netbook met externe (extra) batterij

Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
    Inflight is maar beperkt en vaak films en series die je al hebt gezien of je niet veel interesseren.
    Begin januari, vlucht met Ethihad, 65 films waarvan een deel nagelnieuw + series, documentaires, muziek... Ik was ook voorzien met mijn netbook maar heb er geen tijd voor gehad. Verleden zomer een 40-45 films bij Qantas

Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
    Ik heb online een externe batterij van 18 cellen gevonden voor een €140. Daar zal ik wel enkele films mee kunnen bekijken veronderstel ik
    Zoek zeker eerst op de betrouwbaarheid van de supplier, 18 cellen? Mijn Dell had de keuze tussen 6 en 9 cellen. 18 lijkt (te) mij veel. BTW, kijk naar het aantal mA van de batterij en vergelijk met de originele.
    Ik heb een Medion (Aldi) netbook en bij zuinig gebruik kan ik na 2 jaar nog een goede 4u video kijken (was bijna 5u) en bij Finnair (Airbus A-340 heb ik gewoon mijn adaptor ingeplugd onder de zetel )
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Re: Netbook met externe (extra) batterij

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Begin januari, vlucht met Ethihad, 65 films waarvan een deel nagelnieuw + series, documentaires, muziek... Ik was ook voorzien met mijn netbook maar heb er geen tijd voor gehad. Verleden zomer een 40-45 films bij Qantas
      Dat is al iets anders natuurlijk. Helaas is dat bij Jetair Fly en vele anderen niet het geval.

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Zoek zeker eerst op de betrouwbaarheid van de supplier, 18 cellen? Mijn Dell had de keuze tussen 6 en 9 cellen. 18 lijkt (te) mij veel. BTW, kijk naar het aantal mA van de batterij en vergelijk met de originele.
      Dit is de batterij die ik op het oog heb:
      http://www.replacedirect.be/product/p0001956-externe-notebook-batterij-16-19v-5-tot-10-uur.html

Comment

Working...
      X