Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nuon Bye Bye

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nuon Bye Bye

    Ik kreeg mijn afrekening en moest 17,24 euro bijbetalen. (maandelijks 122,11)
    Dacht ik, dat valt best mee, tot dat ik mijn nieuw voorschot zag staan van 150,18 euro.
    Wel met alle miserie wat ik al heb meegemaakt, bel ik de gratis lijn en verwacht om mij door te verbinden....dat ging dus niet.
    Ik heb free phone-anytime en TN rekent 078 aan.(waarom is me 'n raadsel, het is 'n nationaal gesprek)
    Dus stuur ik 'n mail naar de klantendienst om dit bedrag aan te passen naar 130 euro.
    Dit bleek onmogelijk vermits bla,bla etc...
    Mail terug gestuurd dat ik geen renteloze bank ben voor hun wanbetalers.

    BTW: toen ik bij Nuon klant werd, moest ik 15 euro minder betalen en dat heb ikzelf via de website berekend en ook nog eens via tel. met 'n medewerkster.
    Ik kreeg idd die maandaflossingen, maar toen de eindafrekening kwam, had ik ipv -15 euro maandelijks, 25 euro te weinig betaald en dan kreeg nog ne lap van 30 euro erbovenop.
    Na 1 telefoontje was dit geregeld. Nu,

    Blijkbaar na overname van Nuon zijn ze minder klantvriendelijk. Dus klant kwijt.

    Ik heb mijn domicilie stopgezet. Mijn factuur betaald en en vaste opdracht gegeven voor 'n paar maand. Aangepast 125 euro / maand tot dat ik terug bij mijn vorige leverancier ben.
    Last edited by Franciskine; 7 februari 2011, 09:38.

  • #2
    Re: Nuon Bey bey

    voorschotten aanpassen kan ten alle tijde!!!
    ze kunnen het niet weigeren!!
    alleen zagen da je een verrassing kan hebben bij de eindafrekening en dat je dan niet moet neuten!
    maar dat weet je dan zelf.

    hier 1 keer miserie!!
    1 mail met giga lettertype op 1 zin: of moet ik naar de concurentie stappen??

    was op 2 dagen geregeld
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Nuon Bey bey

      inderdaad, gewoon hetzelfde gedaan, ander voorschot geven of ik bol het af, en het was direct in orde...
      Waarom overstappen, de volgende lapt u dat ook, als hij goesting heeft.

      Comment


      • #4
        Re: Nuon Bey bey

        Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
        voorschotten aanpassen kan ten alle tijde!!!
        ze kunnen het niet weigeren!!
        alleen zagen da je een verrassing kan hebben bij de eindafrekening en dat je dan niet moet neuten!
        maar dat weet je dan zelf.

        hier 1 keer miserie!!
        1 mail met giga lettertype op 1 zin: of moet ik naar de concurentie stappen??

        was op 2 dagen geregeld
        De eerste maal, was het via telefoon direct geregeld. Ze vroegen me zelfs minder dan ik wou voorstellen. Ik heb toen gezegd "rond maar af naar boven."

        Soit,ik heb eerst de concurentie gebeld en die zouden dat in orde brengen. Ik stap dus definitief over.

        BV: Als je 1000 euro hebt verbruikt en je hebt 120 euro te weinig betaald, dan is dat 12 euro extra/mnd voorschot. Dat ze dan 112, afronden naar 120 heb ik geen probleem mee, maar die extra lap erboven op is er teveel aan.
        Hoe vele zijn er niet die terug krijgen en toch nog 'n extra voorschot moeten betalen?. Voor hun wanbetalers.
        Dat de energieprijzen ieder jaar stijgen is me niet onbekend, maar als je terugkrijgt, nog 'ns meer moet betalen gaat er bij mij niet in.
        Ik ben op korte tijd van huis naar appartement en daarna terug naar 'n huis verhuist. Die miserie zal ik jullie maar besparen. Als alles goed verliep,qua post, had ik het meeste last met NUON. Er staat geen poststempel op en dan krijg je herinneringen van onbetaalde facturen die dan toch waren betaald....administratief foutje.

        Trouwens is het niet aftredend minister Vande LaNotte die 'n hekel heeft aan domiciel en betaald maandelijks alle facturen zelf.

        Comment


        • #5
          Re: Nuon Bey bey

          Nuon? is dat niet overgenomen door electrabel sues ook?

          Het enige da ik weet is da ze allesins duur zijn.

          Wij hebben meegedaan met de groepsaankoop georganiseerd door samensterker.be en zitten nu lekker goedkoop

          Scheelt toch een mooie lens op een jaar dat je "gratis" krijgt.

          Comment


          • #6
            Re: Nuon Bey bey

            Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
            Ik ben op korte tijd van huis naar appartement en daarna terug naar 'n huis verhuist. Die miserie zal ik jullie maar besparen. Als alles goed verliep,qua post, had ik het meeste last met NUON. Er staat geen poststempel op en dan krijg je herinneringen van onbetaalde facturen die dan toch waren betaald....administratief foutje.
            'k Weet er alles van, heb juist hetzelfde tegen gekomen met hen.

            Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
            Nuon? is dat niet overgenomen door electrabel sues ook?

            Het enige da ik weet is da ze allesins duur zijn.

            Wij hebben meegedaan met de groepsaankoop georganiseerd door samensterker.be en zitten nu lekker goedkoop

            Scheelt toch een mooie lens op een jaar dat je "gratis" krijgt.
            Daar ga ik ook eens mijn licht opsteken zie. Goeie tip.


            Grtz, RF


            Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

            Comment


            • #7
              Re: Nuon Bey bey

              Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
              Nuon? is dat niet overgenomen door electrabel sues ook?

              Het enige da ik weet is da ze allesins duur zijn.

              Wij hebben meegedaan met de groepsaankoop georganiseerd door samensterker.be en zitten nu lekker goedkoop

              Scheelt toch een mooie lens op een jaar dat je "gratis" krijgt.
              NOUN is overgenomen door 'n zweedse firma en als ff googled is het blijkbaar een van de duurste energie leveranciers. Het regent klachten....etc.

              Comment


              • #8
                Re: Nuon Bey bey

                Aan alle belangstellenden.

                Vanaf 15 februari start er een nieuwe samenaankoop gas en electriciteit,
                De website www.samenstroom.be is vanaf dan ook online, allen daarheen.

                Groeten

                Noël
                Als jij nie deel is van die probleem nie, wees deel van die oplossing. Nikon D70 18-70/ 70-300,Tamron 28-300, Lowepro tas

                Comment


                • #9
                  Re: Nuon Bey bey

                  Tussen haakjes en even terzijde: het eeuwige misverstand.

                  Normaal zou een voorschot van die aard moeten zijn dat je bij de afrekening na telleropname ongeveer hetzelfde bedrag als de voorschotten BETAALT.

                  Want als je niks moet "opleggen" (is dus verkeerde term), dan is de energieleverancier op 11 maanden met het geld weg voor een verbruik van twaalf maanden.

                  Maar we krijgen toch zo graag iets terug hé.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nuon Bey bey

                    Nog 'n oude topic met googlen tegekomen. toen waren ze al mijn balle... aan spelen.



                    In principe heb ik 'n contract van onbepaalde duur en dat is opzegbaar, aangetekend op 1 maand.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nuon Bye Bye

                      De prijzen gaan overal fors omhoog ... ook op een ander!
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nuon Bye Bye

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        De prijzen gaan overal fors omhoog ... ook op een ander!
                        Dat heb ik al lang gemerkt omdat ik hier het finaciële beheer doe....facturen, winkel etc, maar trop c'est trop.
                        EDIT:
                        Gek, maar ik krijg juist 'n bevestiging van NUON dat ze met mijn voorstel akkoord gaan.
                        Dit hadden ze mij in hun vorige mail ook kunnen bevestigen.
                        Maar daar schreven ze: "Indien u het bedrag van uw maandelijkse facturen alsnog wenst te verhogen, gelieve ons hiervan per kerende op de hoogte te brengen.". Terwijl ik juist mijn ongenoegen over hun nieuw voorschot absurd vond en wou verlagen. Hadden ze mij deze laatste mail eerder gestuurd, was dat geen probleem voor mij, maar nu is het te laat.
                        Last edited by w00ha; 7 februari 2011, 11:31.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nuon Bye Bye

                          ik heb, met de jaren, geleerd mij over zulke zaken niet meer druk te maken. De enige die er last van had was ik zelf
                          Albums
                          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                          Comment

                          Working...
                          X