Ik kreeg mijn afrekening en moest 17,24 euro bijbetalen. (maandelijks 122,11)
Dacht ik, dat valt best mee, tot dat ik mijn nieuw voorschot zag staan van 150,18 euro.
Wel met alle miserie wat ik al heb meegemaakt, bel ik de gratis lijn en verwacht om mij door te verbinden....dat ging dus niet.
Ik heb free phone-anytime en TN rekent 078 aan.(waarom is me 'n raadsel, het is 'n nationaal gesprek)
Dus stuur ik 'n mail naar de klantendienst om dit bedrag aan te passen naar 130 euro.
Dit bleek onmogelijk vermits bla,bla etc...
Mail terug gestuurd dat ik geen renteloze bank ben voor hun wanbetalers.
BTW: toen ik bij Nuon klant werd, moest ik 15 euro minder betalen en dat heb ikzelf via de website berekend en ook nog eens via tel. met 'n medewerkster.
Ik kreeg idd die maandaflossingen, maar toen de eindafrekening kwam, had ik ipv -15 euro maandelijks, 25 euro te weinig betaald en dan kreeg nog ne lap van 30 euro erbovenop.
Na 1 telefoontje was dit geregeld. Nu,
Blijkbaar na overname van Nuon zijn ze minder klantvriendelijk. Dus klant kwijt.
Ik heb mijn domicilie stopgezet. Mijn factuur betaald en en vaste opdracht gegeven voor 'n paar maand. Aangepast 125 euro / maand tot dat ik terug bij mijn vorige leverancier ben.
Dacht ik, dat valt best mee, tot dat ik mijn nieuw voorschot zag staan van 150,18 euro.
Wel met alle miserie wat ik al heb meegemaakt, bel ik de gratis lijn en verwacht om mij door te verbinden....dat ging dus niet.
Ik heb free phone-anytime en TN rekent 078 aan.(waarom is me 'n raadsel, het is 'n nationaal gesprek)
Dus stuur ik 'n mail naar de klantendienst om dit bedrag aan te passen naar 130 euro.
Dit bleek onmogelijk vermits bla,bla etc...
Mail terug gestuurd dat ik geen renteloze bank ben voor hun wanbetalers.
BTW: toen ik bij Nuon klant werd, moest ik 15 euro minder betalen en dat heb ikzelf via de website berekend en ook nog eens via tel. met 'n medewerkster.
Ik kreeg idd die maandaflossingen, maar toen de eindafrekening kwam, had ik ipv -15 euro maandelijks, 25 euro te weinig betaald en dan kreeg nog ne lap van 30 euro erbovenop.
Na 1 telefoontje was dit geregeld. Nu,
Blijkbaar na overname van Nuon zijn ze minder klantvriendelijk. Dus klant kwijt.
Ik heb mijn domicilie stopgezet. Mijn factuur betaald en en vaste opdracht gegeven voor 'n paar maand. Aangepast 125 euro / maand tot dat ik terug bij mijn vorige leverancier ben.
Comment